Foto: SBR Mediabank

Prosečna osoba samo na Božić unese oko 6 000 kalorija, što je trostruko više nego što nam treba da bismo preživeli.

Dr Laura Hajvernet, nutricionistkinja, je za Harper’s Bazaar dala savete kako što lakše preživeti praznike.

O probavi moramo razmišljati kao o maloj fabrici za recikliranje. Ona pretvara svaki zalogaj u čestice koje se nazivaju hranjivim materijama tako da naša tela mogu da koriste za izgradnju svojih molekula. Možemo pomoći probavi pomoću nekoliko stvari.

Obično su grickalice i hrana u obliku kanapea najveći neprijatelji na svečanom stolu, jer se poslužuju na samom početku obroka. Ako ste gladni i pod stresom (možda zbog porodice) poješćete previše. Obično sadrže skrivene šećere, a zbog toga što su mali ne osećate koliko ste pojeli.

Obavezno doručkujte taj dan, jer će tako lakše kontrolisati hranu.

Ako jedete polako i pravilno žvaćete hranu značiće da gutate manje vazduha i tako ćete nadutost smanjiti na minimum.

Alkohol takođe sadrži velike količine šećera. Ograničite unos alkohola i uvek između svake čaše alkohola popijte čašu vode.

Foto: Hungarian Wines

Autor: nsuzivo.rs

 

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments