Za jutra bez stresa- uspeva i ponedeljkom

       
Foto: Chatelaine

Gardijan je napisao pet načina zbog kojih bi jutra mogla biti zona bez stresa.

Priprema noć pre

Dr Hejzel Volas kaže da je važno sve što se može, pripremiti noć pre. Od školskog ručka za decu, do odeće koju planirate da obučete taj dan. Viki Silvertorn, profesionalna organizatorka, kaže da se stvari bez kojih ne možete, ostave pored ulaznih vrata ili da se zapišu na papiriće da ih ne zaboravite.

Nemojte stiskati opciju “odložiti”

Dr Metju Voker, profesor neurohirurgije na Berkliju savetuje da se alarm ujutro ne odlaže. Napominje da odgađanje ima negativan uticaj na kvalitetan san bez prekida. Ako imate problema s alarmom i jednostavno ne možete bez toga, stavite ga na drugi kraj sobe. Tako ćete morati da ustanete da ga ugasite. Gardijan prenosi da možete isprobati i buđenje uz svetla ili vibraciju.

Rešite se nereda

Silvertorn savetuje rutinsko spremanje vaših ključeva i drugih važnih stvarčica, na isto mesto. Smanjenje nereda u kući može dovesti i do jednostavnijih rutina. “Što manje toga imate, lakše je biti ‘glavni’ u kući, a ne da je nered glavni naspram vas”.

Pripremite doručak

Volas većinu večeri priprema zobenu kašu koju uzima sa sobom na posao sledeći dan.

“Ako su vaša deca dovoljno stara da sama naprave doručak, ostavite hranu na dohvat ruke da biste podstakli nezavisnost. Kuhinja je središte kuće. Ako je to na pravom mestu, sve je u redu”, kaže Silvertorn.

Vreme za sebe

Mnogi od nas čine grešku što ujutru prvo posežu za svojim telefonima. Silvertorn podstiče početak dana s najmanje pet minuta udaljenosti od naprava, provedenih uz šolju čaja kojei ćete popiti na miru.

“To je od vitalnog značaja za mene svako jutro. Pet minuta da sastavite glavu. Možete reći da je teško, ali pet minuta je izvodivo”, napominje.

Autor: nsuzivo.rs

Komentari: