Kako raditi na strpljenju?

       
Foto: Roar Spirit Yoga

“Strpljenje je podsećanje na to da postoje drugi koje treba razmotriti u svim životnim situacijama”, savetuje Dženi Asimos, savetnica na portalu eharmony dodaje: “Napravite korak nazad, pomerite se iz svoje situacije na trenutak i stavite se u tuđe cipele.”

Psihoterapeutkinja Bet Skarlet predlaže da usporimo sa životom i počnemo s onim što je zapravo hitno, nasuprot onome što nam samo daje takav osećaj. “Preduzmite dodatni korak personifikacije svoje nestrpljivosti. Usporite i razmislite! Na taj način ćete pomoći sami sebi i ne shvatati sve tako ozbiljno, jer najčešće i nije.

Klinička savetnica, Alison Zamani, tvrdi da je jedan od glavnih izvora nestrpljenja frustracija ciljevima koje moramo postići. “Borite se protiv te frustracije fokusirajući se na sve stvari koje su dobro i sve stvari koje ste već postigli. Provedite nekoliko minuta dnevno razmišljajući o onome za šta ste zahvalni.”

“Mnogo puta izgovaramo prvu misao koja prolazi kroz naš um, impulsivno i nestrpljivo”, objašnjava stručnjakinja Miriam Amselem. “Ako uzmete trenutak za razmišljanje pre nego što progovorite, odgovorićete smisleno umesto da reagujete besmisleno.” 

Licencirana profesionalna savetnica Sara Lukas ističe da je nestrpljivost često simptom druge borbe koju vodimo ispod površine. Provedite neko vreme razmišljajući o onome šta je stvarno iza vaše nestrpljivosti kako bi se time mogli baviti bolje.

Autor: nsuzivo.rs

 

Komentari: