Najbolja hrana za jake nokte

       

Ishrana je ključan faktor za lep manikir, a u nastavku saznajte koje su to namirnice broj jedan saveznik lepih i zdravih noktiju.

Losos

Ova riba bogata se vitaminom B12, čiji manjak u organizmu uzorkuje suve i tamne nokte. Pored toga, losos sadrži još nutrijenata, poput vitamina D i omega 3 masnih kiselina, koji jačaju, kako nokte, tako i kosti.

Jaja

Uz vitamin D i proteine, jaja sadrže i vitamin B12, A i E vitamin, gvožđe i biotin, koji jača nokte, te sprečava lomljenje i listanje.

Pasulj

Pored biotina, pasulj sadrži brojne druge sastojke, poput vitamina K, kalcijuma i magnezijuma, koji imaju blagotvorno dejstvo na nokte.

Ovas

Bakar i cink učestvuju u procesu ojačavanja kostiju i noktiju, a ovas je prepun ovih nutrijenata. Uz to, ova žitarica sadrži i silikon, vitamin B kompleks i fitinsku kiselinu- kompononte važne za zdravlje naših rožnatih prijatelja.

Semenke sunokreta

Bilo da ih dodajete u jela ili ih jedete same, semenke sunokreta su prepune zdravih nutrijenata. Jedna od najbitnijih je magnezijum, koji je sastavni deo strukture kostiju i noktiju.

Grašak

Baš kao i suncokretove semenke, i grašak je malena riznica zdravlja. Uz proteine koji jačaju nokte, grašak je prepun beta karotena i vitamina C, K i omega 3 masnih kiselina.

Komentari: