Prodavačica u jednom marketu u Šapcu preživela je stresnu situaciju kada je ostala zaključana u rashladnoj komori!
Iako je prošlo nekoliko dana, njoj ni danas nije jasno kako se sve odgiralo.
U neobičnoj i dramatičnoj situaciji bilo je i malo sreće. Pošto je tog dana zamenjivala poslovođu marketa mogla je da ima mobilni telefon koji, inače, ne sme da koristi za vreme radnog vremena.
– Ne bi pomoglo da lupam na vrata ili vičem jer u marketu je osim mene u smeni bilo samo dvoje kolega i ko zna da li bi i posle koliko vremena čuli da zapomažem. Verovatno bi me tražili kada primete da me nema, ali do tada bih se smrzla. Sreća pa sam imala broj potrošača koji je tražio kupus, pozvala sam ga, objasnila situaciju i on se ubrzo stvorio u marketu pa su me kolege oslobodile iz komore – nastavila je radnica.
Ovaj slučaj donekle ilustruje nezavidan položaj radnika u marketima, naročito velikih trgovinskih lanaca.
Da bi smanjili troškove poslovanja oni angažuju manje radnika koji tokom radnog vremena moraju da obavljaju više poslova.
Oni su kasiri, pakuju robu u rafove, kontrolišu rokove, a na kraju smene – higijeničari.
informer/alo.rs
Sta reci strasno.I norrmalno ne ponovilo se.
Svaka vrata rashladnih komora, bilo da su klizna ili zaokretna, mogu da se otvore sa unutrasnje strane iako su zakljucana sa spoljasnje strane bas iz razloga bezbednosti.
Sve jadni trgovci sve i pritom treba da su raspoloženi i nasmejani svakakvim
Menjajte posao ne budite robovi.
Lidl…nece da kazu koji market.radila sam tamo isto se desavalo..