Foto: Cesar's Way
Javno komunalno preduzeće “Zoohigijena i veterina Novi Sad” pokrenulo je kampanju “Udomi – ne kupuj” koja je izgleda urodila plodom jer, kako kažu u tom preduzeću, broj udomljenih pasa prošle godine prevazišao je sva njihova očekivanja.

– Još jednom se na delu pokazalo da sa samo malo truda, ljubavi, požrtvovanja i ogromnom željom koja je bila prisutna kod svih zaposlenih, kao i kod Vas dragi prijatelji, možemo zajedno da postignemo mnogo toga. A konačan broj udomljenih pasa za 2022. godinu iznosi ukupno 214. Toliko naših divnih četvoronožnih prijatelja ima svoj novi dom, a naspram brojke iz 2021. godine kada je ukupno bilo udomljeno 163 psa, imamo jedan lep i veliki skok za čak 51 psa više, odnosno za oko 30 odsto više udomljenih pasa nego prethodne godine – poručuju iz “Zoohigijene”.

Kuce za udomljavanje
FOTO: FACEBOOK/JKP “ZOOHIGIJENA” / FACEBOOK Kuce za udomljavanje

Brojke su fantastične, kažu nadležni iz novosadske “Zoohigijene” ali i poručuju da to nikada nije dovoljno.

– Nadamo se da ćemo i u ovoj tekućoj godini nastaviti da sanjamo i pomeramo nove granice, jer to svi naši “privremeni sugrađani” zaista i zaslužuju – kažu u tom preduzeću.

Podsetimo, u prihvatilištu JKP “Zoohigijena” u Šangaju u 178 boksova boravi oko 300 pasa kojima vredni ljudi iz tog preduzeća svakog dana na najhumaniji način obezbeđuju smeštaj i veterinarsku negu, kao i kontrolu i smanjenje populacije napuštenih pasa i mačaka, što uključuje i besplatnu sterilizaciju i kastraciju.

Kuce za udomljavanje
FOTO: FACEBOOK/JKP “ZOOHIGIJENA” / FACEBOOK Kuce za udomljavanje

Osim redovnog tretmana značajnog za dobrobit svih životinja koje se nađu u prihvatilištu, JKP “Zoohigijena i veterina Novi Sad” pokrenulo je akciju udomljavanja pasa.

– Pre dve godine uvideli smo da nismo toliko prisutni kako u medijima, tako i na društvenim mrežama. Prateći moderan način života, shvatili smo da, ukoliko ne budemo u dovoljnoj meri aktivni, nećemo doći do većeg broja ljudi. Najpre smo osnovali Jutjub kanal, gde smo u desetak emisija pričali s ljudima koji su stručnjaci u našoj branši, te smo od njih mogli da čujemo dosta korisnih informacija – istakao je šef Prihvatilišta za pse Milan Kvrgić.

Otvoreni su i profili na društvenim mrežama, na Fejsbuku i Instagramu, gde je i dan-danas aktuelna akcija “Moj favorit dana”, te tako uvek možete da vidite simpatičnu biografiju jednog psa koji čeka na udomljavanje. Zainteresovani mogu da vide njegove socijalne veštine, koliko je druželjubiv i da li će kod budućeg vlasnika imati funkciju čuvara ili može da živi u stanu.

Kuce za udomljavanje
FOTO: FACEBOOK/JKP “ZOOHIGIJENA” / FACEBOOK Kuce za udomljavanje

Akciji su doprinele i dve izložbe koje su bile organizovane u proteklom periodu, među kojima je prva održana 4. aprila, povodom Svetskog dana napuštenih životinja. Tada su u Limanskom parku posetioci koji su udomili pse mešance imali priliku da ih dovedu i da se s njima takmiče u raznim kategorijama.

– Posebno smo ponosni na poslednju izložbu koju smo organizovali 4. oktobra povodom Svetskog dana životinja. Ujedno smo promovisali i gradsko prihvatilište, jer ljudi i dalje imaju predrasude prema nama i mi želimo da pokažemo da smo otvoreni za sve, kao i to da smo jedino preduzeće koje se bavi ovom delatnošću u Srbiji, gde ljudi mogu komotno da dođu kad god požele da udome psa, bez ikakve najave – objašnjava Kvrgić.

On dodaje da je Prihvatilište otvoreno svakog radnog dana, od 10 do 12 i od 15 do 17 časova, za sve ljubitelje pasa koji žele da provedu deo dana sa životinjama. Oni u dvočasovnom periodu mogu da se šetaju i fotografišu s njima u velikim istrčavalištima i time će raditi na njihovoj socijalizaciji.

Podsetimo, “Zoohigijena” se od 2014. godine bavi delatnostima koje, pre svega, uključuju zbrinjavanje napuštenih i izgubljenih životinja u prihvatilište koje se nalazi u Šangaju (Put šajkaškog odreda bb).

blic.rs

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments