Ako imate problema sa kilogramima probajte pokušajte da neke loše navike zamenite onima koje će vam pomoći da smršate. Jedna od njih je da jedete polako i svaki zalogaj dobro sažvaćite. 

Nemojte jesti posle 20.00 sati uveče, a ako jedete, nemojte leći da spavate barem dva sata posle tog obroka. Uvek idite da kupujete hranu sa punim stomakom. Nemojte čitati novine ili gledati TV dok jedete. Ne pretrpavajte frižider ili ladice suvišnim rezervama hrane.

Nemojte kupovati grickalice ili slatkiše, umesto toga uvek u kući imajte svežeg voća.  Izbegavajte prženu hranu i kremaste umake koji su teški za varenje. Izbegavajte alkohol, ili se barem ograničite na jedno piće. Pripremite samo onoliko hrane koliko možete pojesti da vam bude dovoljno, a da vam ništa ne ostane.

Foto: New York Post

Ako večerate napolju, jedite manje čitavog tog dana. Ako idete na neki prijem, probajte PO MALO od svega, a mnogo ničega. Izbegavajte da jedete SAMO dijetalnu hranu: to je opasno po vaše zdravlje. Zamenite puter margarinom. Naučite da pijete kafu i čaj bez šećera i šlaga. Kuvajte hranu u vodi ili na pari, radije nego da je pržite. Uklonite kožicu sa pileta – iz nje se unosi jedna četvrtina kalorija – a takođe skinite i masnoću sa mesa pre nego što počnete da ga jedete.

Izbegavajte veoma začinjenu hranu, budući da je lako doći u iskušenje da se prejedete artiklima bogatog ukusa. Popijte čašu vode PRE nego što sednete da jedete, pa nećete mnogo jesti. Ako morate da pojedete nešto za dezert, odaberite voće. Nemojte pokušavati da okrenete novi list preko noći.

japanorama.rs/nsuzivo.rs

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments