Foto: nsuzivo.rs/Pavle Pejić
Gradonačelnik Novog Sada Miloš Vučević zajedno je sa ministrom građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislavom Momirovićem i v.d. direktora JP “Koridori Srbije” Aleksandrom Antićem obišao gradilište na Ledinačkom putu, na sremskoj strani grada, gde se izvode radovi na izgradnji obilaznice oko Novog Sada sa mostom preko reke Dunav na državnom putu II-a reda br.111.
Prethodno je u martu ove godine, u prisustvu predsednice Vlade Ane Brnabić i gradonačelnika Vučevića, potpisan komercijalni ugovor o projektovanju i izvođenju radova, a Ugovor je potpisao ministar Tomislav Momirović sa predstavnicima JP “Koridori Srbije” i “China Road and Bridge Corporation”.

Obilaskom pripremnih radove na izgradnji četvrtog novosadskog mosta gradonačelnik se obratio prisutnima i izrazio zahvalnosti kineskim partnerima, koji su izneli dinamički plan, za koji je Grad Novi Sad spreman da pruži podršku.

Foto: nsuzivo.rs/Pavle Pejić

– Zadovoljstvo je kada pričamo o četvrtom novosadskom mostu, u kontekstu da pripremni planovi se odvijaju onako kako ih država sa kineskim partnerima definisala. Želim da podelim sa vama da je Grad Novi Sad spreman i prati sve radove koje će obuhvatiti ovu gradsku saobraćajnicu, odnosno gradski most. Iz Sremske Kamenica kreće prva etapa, odnosno izgradnja privremenog mosta preko koga će se realizovati izgradnja glavnog mosta, sa mnogo većim i komplikovanijim zahvatima će naslediti sa Bačke strane, rešavanje imovinsko-pravnih odnosa i pripremama pristupnih saobraćajnica – rekao je prvi čovek Novog Sada

Gradonačelnik se osvrnuo na to da je četvrti most, projekat koji se čeka 6 decenija, tačnije još od 1963. godine u Generalnom urbanističkom planu Grada Novog Sada predvideli most na ovoj lokaciji.

Foto: nsuzivo.rs/Pavle Pejić

– Do pre 23 godine nismo imali nijedan most, tada su bili srušeni svi mostovi. Trebalo nam je 19 godina da vratimo postojeće. Nadam se da nećemo kažnjavati buduće generacije da čekaju novih šest decenija na novi most i da neće ići ludačka slika iz Novog Sada da je neko protiv mostova, jer to nije pitanje politike, stranke i glasanja, već da li ste za razvoj grada – istakao je Vučević.

Gradonačelnik se zahvalio ministru Momiroviću i njegovom timu, kao i „Koridorima Srbije” koji su nosioci ove investicije. Zahvalnost je uputio Vladi i Predsedniku Republike Srbiji što su prihvatili da finansiraju projekat Grada Novog Sada, jer bez podrške, to ne bi bilo izvodljivo, naglasio je gradonačelnik.

Foto: nsuzivo.rs/Pavle Pejić

Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović istakao je da je u toku veliki investicioni talas u celoj zemlji na polju izgradnje, ali da ipak ne postoje lepši građevinski projekti od mostova, kako u urbanističkom, tako i u simboličkom smislu.

– Mostovi spajaju obale, ali i ljude. Novi Sad postaje Grad mostova, doživeo je neverovatan razvoj prethodnih godina i čestitam gradonačelniku na ovom istorijskom poduhvatu. Naša ekonomija je sada jača nego ikada i to nam daje snagu da realizujemo ovakve i slične investicije – zaključio je Momirović.

Foto: nsuzivo.rs/Pavle Pejić

V.d. direktora JP “Koridori Srbije” Aleksandar Antić je prilikom obilaska gradilišta naglasio da će se gradnja mosta odvijati sa privremenog mosta, jer je to način rada kompanije, da se prvo postavi privremena konstrukcija sa koje se izvode građevinski radovi, a potom nastupa izgradnja.

– U Novom Sadu defakto imamo dva gradilišta, dva mosta, a vrlo brzo ćemo obići i te radove, koji se nalaze nekoliko kilometara odavde, tačnije kod Petrovaradina prema Kaću, gde se radi na izgradnji mosta koji je deo projekta Fruškogorskog koridora. Uveren sam da će kompanija „CRBC” apsolutno odgovoriti zadatku koji ima na ovom projektu, a očekujemo da počnu radovi na sremskoj strani, na privremenoj mostovskoj konstrukciji u naredne dve nedelje – rekao je Antić.

nsuzivo.rs

2 Comments
najstariji
najnoviji najviše glasova
Inline Feedbacks
View all comments
Bijeljina
01/06/2022 17:21

Bravo!!!

Zoran
01/06/2022 19:55

Ako moze prvo da se poprave užad na mostu slobode,jer su zaštitne kape spale i korozija već sedam godina izjeda sajle koje su negde već počele da se kidaju.Inače ove sajle drže most da ne bi pao!Hvala!