Foto: futoskikupus.org
Plan detaljne regulacije prostora za poslovanje istočno od lokalnog puta Planta-Kisač i severno od železničke pruge Sombor (Bogojevo) – Novi Sad, u Futogu obuhvata područje od 38,69 ha.

Radna zona planira se kao prostor za sekundarne i tercijarne delatnosti.

Sekundarni sektor, pre svega industrija i proizvodno zanatstvo, ima najveće učešće u dohotku i broju zaposlenih u Futogu. Razvoj industrije kreće se u pravcu revitalizacije postojećih pogona, preseljenja pojedinih pogona sa neuslovnih na nove lokacije, kao i izgradnje novih iz oblasti metalne, prehrambene i drvoprerađivačke delatnosti, te građevinarstva, proizvodnog zanatstva i skladištenja.

Uz korišćenje postojećih resursa, optimalno angažovanje prostora i uvažavanje propisa o zaštiti životne sredine, potrebno je obezbediti prostor koji će omogućiti razvoj ovih delatnosti u naseljenom mestu Futog.

Ljubičastim označeno poslovanje; foto: Print screen / PDR / JP Urbanizam

Na prostoru obuhvaćenom Planom nije dozvoljeno odlaganje otpadnih materija ili recikliranje, izuzev ako se primenjuje moderna tehnologija u zatvorenim prostorima.
Poslovni sadržaji u radnoj zoni biće orijentisani prevashodno na drumski saobraćaj, a po potrebi se može koristiti i železnički transport.

Saobraćajnu mrežu čine i planirane saobraćajnice koje se trasiraju pretežno po postojećim prilazima i atarskim putevima, kao i nadovezivanje na planirane saobraćajnice iz planske dokumentacije koja se tiče bližeg okruženja, tako da je ukupno formirano tri bloka.

Pored dvosmernih kolovoza koji će se planirati duž svih planiranih ulica, predlaže se i izgradnja trotoara u okviru poprečnih profila planiranih ulica.

Duž opštinskog put Planta-Kisač Planom generalne regulacije je predložena izgradnja biciklističke staze.

Planirana sekundarna ulica opsluživaće poslovanje u južnom delu obuhvaćenog prostora. Planirano je denivelisano ukrštanje opštinskog puta Planta-Kisač sa železničkom prugom, pa je planirano saobraćajno rešenje između pruge i planirane kružne raskrsnice prilagođeno tome.

U zonama poslovanja se planiraju parkinzi u okviru pojedinačnih kompleksa, a u skladu sa prostornim mogućnostima i potrebama specifičnih sadržaja.

Zaštitno zelenilo planirano je uz južnu granicu Plana, neposredno uz železničku prugu.

Izrada urbanističkog projekta je obavezna za komplekse veće od 1 ha.

ekapija.com

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments