U Novom Sadu u narednih pet godina biće izgrađena tri nova mosta, a ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić istakao je da će u njih biti uloženo 370 miliona evra. Desetine građevinskih radnika rade danonoćno na izgradnji mosta preko Dunava na Fruškogorskom koridoru, a tokom ove godine očekuje se početak izgradnje još dva mosta. Kada se oni završe, Srpska Atina imaće zvanično više mostova od prestonice
Pešačko-biciklistički most koji će se graditi na stubovima nekadašnjeg mosta Franca Jozefa
Ukupna dužina mosta – 450 metara
Ukupna širina mosta – 12 metara
Širina pešačke staze – 6 metara
Širina biciklističke staze – 3 metra
Materijal za gradnju – konstrukcija od čelika, ograde od stakla, pod za pešake od drveta, dok će biciklističke staze biti od tartana.
Benefiti izgradnje – smanjenje gužve, smanjenje zagađenja vazduha, zaštita životne sredine, veća povezanost određenih delova grada.
Vrednost investicije – 4.051.827.370 dinara
Rok za izgradnju – 180 dana
Most preko Dunava u okviru Fruškogorskog koridora od Kaća do Petrovaradina
Ukupna dužina– 1663 metra (severna konstrukcija na kaćkoj strani 668 metara, glavna mostovska konstrukcija 505 i južna prilazna konstrukcija na petrovaradinskoj strani 488 metara)
Širina glavnog mosta– 28 metara
Širina prilaznih konstrukcija– 25 metara
Kolovozi– 2
Vozne trake– 2, širine 3,5 metara
Širina pešačkih staza– 2 metra
Visina pilona– 25 metara
Benefiti izgradnje: Preusparavanje saobraćaja, uklanjanje tranzita iz Nacionalnog parka Fruška gora i iz grada, skraćivanje putovanja, visok nivo bezbednosti saobraćaja i povećanje zaposlenosti i investicija.
Izvođač radova: China Road and Bridge Corporation
Most u produžetku Bulevara Evrope (Obilaznica oko Novog Sada sa izgradnjom mosta preko Dunava na državnom putu IIA reda)
Dužina mosta – 2500 metara
Prilazna konstrukcija (vijadukt) – 1387 metara
Širina mosta– 29,4 metra
Širina pešačke staze– 1,75 metara
Širina biciklističkih staza– 2,1 metar
Piloni– 3
Visina pilona– 30 metara
Pešačko-biciklističke rampe– 4
Benefiti: Rasterećenje gradskog saobraćaja, turistička atrakcija
Izvođač radova: China Road and Bridge Corporation
nsuzivo.rs
Pešačko-biciklistički most za 180 dana?? Nemoguće, prosto nemoguće! Pa nadvožnjak se već 9 meseci radi, em je kraći em nije preko Dunava…
Ima ovo da kosta Boga oca, vec sad vidim, Srbijo medju sljivama… 🙂
Samo pljacka!!!!