Претрага
Претрага
Close this search box.

DRUGI DAN KONFERENCIJE “BIZNIS PRIČE”: Poznata influenserka podelila sa prisutnima svoje iskustvo u biznisu, a nekadašnja voditeljka otkrila PUT DO USPEHA (FOTO)

Foto: nsuzivo.rs/Ilustracija

Drugi dan konferencije “Biznis priče” u Novom Sadu otvoren je u 10 časova, a nekoliko predavača predstavilo se publici i podelilo sa njima svoje iskustvo u svetu preduzetništva.

Na panelu se predstavila influenserka Dunja Jovanić, poznatija kao “imfashionbabe” koja je predstavila svoj brend “Bebe by Dunja” – kolekciju donjeg veša, pidžama kao i kupaćih kostima.

Jovanić se preko 12 godina bavi influensingom, ali je ipak odlučila da se tu ne zaustavi, a svoju priču je danas podelila sa posetiocima.

Foto: nsuzivo.rs

-Sve je počelo od moje tri skice, odnosno od mog prvog proizvoda što je bila plava pidžama, jer sam ja “pidžamamen” kako ja to volim da kažem, i uvek sam u pidžami kod kuće. Iako je namena mojih proizvoda bila prvenstveno za kućnu varijantu, kupci su nas demantovali i pokazali nam da naši artikli, košulje i pidžame mogu da se nose i u javnosti – ispričala je ona.

Moj brend je tokom korone “procvetao”, ljudi kod nas su tada konačno počeli da kupuju onlajn

-Mi smo do sada prodali 90.000 proizvoda širom sveta, a imamo 90 različitih artikala- istakla je Dunja.

Emocija prodaje proizvod

-Marketing za brend bio je vrlo važan. Želela sam da kroz kampanje za svoj brend prenosim neku priču i emociju. Naša najbolja kampanja bila je “bebe cruise” gde su okupljene najpoznatije influenserke regiona. Uvek pokušavam da naglasim koliko je važan realan tajming u ovom digitalnom svetu, u današnjem preduzetništvu – rekla je influenserka.

Foto: nsuzivo.rs

U nastavku panela obratila se i dugogodišnja novinarka i voditeljka, a sadašnji predavač i trener NLP-a, Tatjana Vojtehovski govoreći o ličnom razvoju, promeni uverenja i napredovanja u karijeri.

-Često je uverenje da ljudi ne veruju da dobar biznis može da se napravi na pošten način. Taj narativ vlada u našoj državi. Takva uverenja vredi menjati, jer je to što nas koči, te blokade je moguće otkloniti, a onda dalje možemo razgovarati – istakla je ona na predavanju.

Kada se nauči veština, tada se dolazi do ciljeva

Foto: nsuzivo.rs

-Ljudi nisu sigurni šta žele u životu jer smo vaspitani da znamo šta nećemo, ali naš um zahteva jasnoću. Važno je da našem mozgu zadamo instrukciju, jedino tako ćemo moći da dođemo do delovanja. Dakle, dolazimo do toga da je ključ saznati šta želimo i kako da dođemo do tačno kreiranog ishoda, a to nas uči NLP. Ljudi koji su to naučili, ostvarili su zaista velike ciljeve – kazala je Tatjana.

Foto: nsuzivo.rs

Vojtehovska je za kraj zaključila da su promene u redu, da od ljudi u digitalnom dobu ne možemo očekivati da dolaze na posao, normalno je da ljudi ne dolaze na posao jer živimo u dobu veštačke inteligencije, sedenje na poslu je prevaziđeno, rekla je ona.

Posetioce ove konferencije večeras očekuje žurka na Novosadskom sajmu u hali “Master” uz “Matik bend”, uz pratnju DJ Sinketa, kao i nastup Saše Matića.

Milica Šolaja

Tagovi:

0 Komentara
Inline Feedbacks
Vidi sve komentare

Povezane vesti