Nacionalni avio-prevoznici Srbije i Turske, Er Srbija i Turkiš erlajns, unapredili su kod-šer saradnju dodavanjem marketing kodova na dodatnim destinacijama u okviru svojih mreža, i time je po prvi put omogućeno prisustvo marketing koda Er Srbije na južnoameričkom tržištu, saopštila je danas Er Srbija.
Kako se navodi, uvođenjem novih direktnih linija između Beograda i Izmira, obe avio-kompanije postavile su svoje kodove na dodatnim letovima za Tursku, uključujući i marketing kod Turkiš erlajnsa na novoj direktnoj liniji Er Srbije između Beograda i Ankare.
Srpska nacionalna avio-kompanija dodala je svoj “JU” kod na letove Turkiš erlajnsa između Istanbula i Sao Paola, i na taj način po prvi put omogućila prisustvo marketing koda Er Srbije na južnoameričkom tržištu, kao i na letove Turkiš erlajnsa iz Istanbula do Almatija i Abu Dabija.
Nacionalna avio-kompanija Turske postavila je svoj “TK” kod na letovima Er Srbije do Ohrida u Severnoj Makedoniji.
Menadžer međukompanijskih poslova i alijansi Er Srbije Ivana Miklja Mučalov najavila je da je postignut dogovor sa Turkiš erlajnsom za dodatno proširenje našeg kod-šer partnerstva u narednom periodu, koje bi uključivalo letove Turkiš erlajnsa do destinacija u Kanadi, kao što su Toronto, Vankuver i Montreal, na koje bi Er Srbija postavila svoj kod.
“Saradnja sa avio-kompanijom Turkiš erlajns je veoma važna za nas. Trudimo se da konstantno istražujemo mogućnosti za jačanje dobrih odnosa i dalja proširenja postojećeg partnerstva koje je počelo pre tri godine. Na taj način, želimo da doprinesemo još boljoj povezanosti između Srbije i Turske”, rekla je Miklja Mučalov.
Srpska i turska nacionalna avio-kompanija do sada su više puta proširivale postojeću saradnju u oblasti kod-šer sporazuma.
Tanjug