Gradonačelnik Novog Sada Miloš Vučevićističe da je EGZIT, brend Novog Sada a na posletku i cele Srbije. Napominje i da EGZIT nije samo pitanje koliko je ljudi posetilo neku binu nego je činjenica da čitava ekonomija u gradu se pokrene.
– Iskreno EGZIT sam i ja bolje razumeo kada sam postao gradonačelnik. Da bi to funkcionisalo na tako fantastičan način, zaista atraktivan način, na Petrovaradinskoj tvrđavi, vi imate 360 dana bavljenje time da bi onda u tih tri, četri, pet dana to sve uspelo i bilo onako kako treba da bude. Ribrending Grada definitivno, nešto po čemu grad prepoznaju ljudi koji dolaze sa svih meridijana. Snažna pozivnica da Novi Sad posetite u tom letnjem periodu. EGZIT nije samo pitanje koliko je ljudi posetilo neku binu, neki koncert, nego je činjenica da su nama tad puni hoteli, da čitava ekonomija, ta uslužna delatnost u gradu se pokrene. I zato smo ne EGZIT nego i brojne druge festivale i organizovali i pomagali da bi grad živeo u toku godine i verujem da je EGZIT brend Novog Sada, Srbije, na posletku cele Srbije – istakao je gradonačelnik.
nsuzivo.rs