U Irigu i okolini teku intenzivni radovi na izgradnji trase Fruškogorskog koridora, koji će spojiti Novi Sad i Rumu.
Kako napreduju radovi na deonici od izlaza iz tunela pa do Iriga, možete pogledati u videu:
Fruškogorski koridor povezaće Novi Sad, Rumu, Šabac i Loznicu i dalje ka Bosni i Republici Srpskoj. Takođe, povezaće dva međunarodna koridora koja prolaze kroz našu zemlju E-75; Budimpešta-Beograd-Niš i E-70; Ljubljana-Zagreb-Beograd.
Paralelno sa trasiranjem brze saobraćajnice, izvode se i radovi na izgradnje petlje Irig, koja će ovo mesto spojiti sa Fruškogorskim koridorom.
U sklopu Fruškogorskog koridora trenutno se grade dva most na Dunavu kod Novog Sada, ali i najduži tunel u Srbiji.
Ono što je od posebne važnosti za stanovnike Iriga, da trasa saobraćajnice prolazi izvan samog naselja, odnosno teretni i tranzitni saobraćaj više neće prolaziti kroz centar Iriga. Koliko rasterećenje za Irižane će predstavljati izgradnja brze saobraćajnice, možda najbolje ilustruje činjenica, da kroz ovo naselje prođe u proseku 10.000 – 12.000 vozila dnevno!
Saobraćajnica koja skraćuje vreme putovanja i povećava bezbednost u saobraćaju
Benefiti ove saobraćajnice su nemerljivi. Izmeštanjem teretnog i tranzitnog saobraćaja iz centra Iriga, višestruko će povećati bezbednost kako učesnika u saobraćaju tako i pešaka. U proteklim decenijama Irižani su bili svedoci mnogobrojnih saobraćajnih nezgoda (često sa fatalnim ishodom), do kojih je dolazilo usled velike frenkvencije saobraćaja. Neretko se dešavalo da kamioni udaraju u kuće ili prolaznike, odnosno pešake.
Dobar deo saobraćaja biće izmešten i sa Iriškog venca, koji je isto nadaleko poznat po saobraćajnim nezgodama i čestim prevrtanjima kamiona kad napada sneg. Nemerljiv doprinos Fruškogorskog koridora, ogledaće se u tome, što zagađenje od saobraćaje neće u velikoj meri uticati na okolnu prirodu i nacionalni park.
vojvodinauživo.rs