Na najvećoj turističkoj smotri u Srbiji posetioci iz zemlje i inostranstva moći će da izaberu odmor iz snova, upoznaju se s novim destinacijama i ponudama, a za privrednike to će biti dobra prilika za uspešne poslovne susrete.
Sajam turizma pravo je mesto za ranu rezervaciju aranžmana za odmor, a pored velikih popusta, posetioci će moći da izaberu onu destinaciju, smeštaj i uslugu koju žele.
Međunarodni sajam turizma i Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme Horeca-oprema biće održani od 23. do 26. februara na Beogradskom sajmu, pod sloganom „Kad je odmor, nije teško“.
– Ovogodišnja zemlja partner je Kina, s kojom imamo izvanredne partnerske odnose u privredi, kulturi i drugim oblastima – istakli su organizatori ove najveće manifestacije na našim prostorima. Premijerno će se ove godine predstaviti afričke zemlje – Alžir, Burundi, Kamerun, Obala Slonovače, Gabon, Ekvatorijalna Gvineja i Namibija.
Ovogodišnja tradicionalna turistička smotra celog regiona jugoistočne Evrope i drugih delova sveta – 44. međunarodni sajam turizma i 18. međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme Horeca-oprema, biće prilika da se uz pomoć i veliku podršku Ministarstva za turizam i omladinu unapredi turistička razmena.
– Ovo će biti prilika da se domaći turisti upoznaju s gastronomijom i turističkim potencijalima Kine, ali i da se kineski turisti vrate na prvo mesto kada su u pitanju dolasci stranih gostiju u Srbiju – rekao je državni sekretar u Ministarstvu turizma i omladine Republike Srbije Uroš Kandić na konferenciji za novinare pred početak Sajma.
Dobra poslovna prilika
Kao poseban događaj na Sajmu turizma planiran je i B2B (biznis tu biznis) susret sa predstavnicima iz Kine u koordinaciji sa Privrednom komorom Srbije, a Tijana Maljković, sekretar Udruženja za turizam u Privrednoj komori Srbije, potvrdila je da je preko biznis-platforme već ugovoreno više od 200 poslovnih sastanaka.
– Posetioce sajma i ove godine u halama 1, 1A i 4 Beogradskog sajma očekuje raznovrsna turistička ponuda i veliki broj popularnih svetskih destinacija. Na sajmu će učestvovati najznačajnije turističke agencije, udruženja i organizacije, hoteli, turistički centri, transportne kompanije i međunarodni tur-operatori – rekla je za Alo predstavnica Beogradskog sajma Danica Kratovac.
– Najomiljenije destinacije kao što su Turska, Grčka, Crna Gora, Tunis, Bugarska, Slovenija, Bosna i Hercegovina, Hrvatska, Kipar i Severna Makedonija biće predstavljene i ove godine, kao i prošlogodišnji učesnici, egzotične ostrvske destinacije. I Srbija će svoje turističke adute predstaviti u hali 4 Beogradskog sajma kroz autentične nastupe Turističke organizacije Srbije, Turističke organizacije Beograda, kao i kroz učešće mnogobrojnih lokalnih i regionalnih turističkih organizacija iz svih delova Srbije – rekla je ona.
Posetioci sajma mogu očekivati ponude city break, odmor i oporavak u banjama, spa-vikende na planinama, eko i aktivni turizam, kongresna dešavanja, celodnevna dešavanja, prezentacije, promocije, degustacije specijaliteta i ukusa.
Radno vreme i cene ulaznica
Radno vreme Sajma turizma i Sajma hotelsko-ugostiteljske opreme je od četvrtka, 23. februara, do subote od 10 do 19 časova, a u nedelju, 26. februara, od 10 do 18 časova. Cena pojedinačne ulaznice je 450 dinara, grupne (minimum osam osoba) 300, a poslovne ulaznice sa paketom pogodnosti 3.000 dinara.
alo.rs