Hakerski napad na Elektroprivredu Srbije poremetili su tempo dostavljanja računa za struju i odložili rokove za izmirivanje istih.
U slučaju da smatraju da im je račun neispravan, građani mogu podneti prigovor pisanim putem na adrese sa računa, na šalterima EPS-a, pozivom kol centra i elektronskim putem: reklamacije@eps.rs
Telefonski poziv na broj telefona 0800 111 202 je besplatan
Obrazac za podnošenje prigovora može se preuzeti ovde.
Na području Srbije u januaru 2024. godine primljeno je 8.915 reklamacija u odnosu na 3,4 miliona kupaca domaćinstava, što ne odstupa značajno od uobičajenog broja.
alo
Nemoguće vas je kontaktirati. Birokratsko ponašanje. Niko nezelim da reši problem. Drže predavanje kao da smo maloumni. Žalosno.
Pozovem broj na računu za reklamciju. Javlja se gospoda ne želi da ukuca šifru i drži mi predavanje. Mnogo ranije sam završio pravni fakultet dalj ne želim. Problem nije ni saslušan. Pitanje? Šta radi kakav kadar u epzu?