Претрага
Претрага
Close this search box.

KAKO PODNETI ŽALBU NA UVEĆANE RAČUNE ZA STRUJU Prigovori se dostavljaju na 4 načina

Foto: Screenshot/Prva/Arhiva

Hakerski napad na Elektroprivredu Srbije poremetili su tempo dostavljanja računa za struju i odložili rokove za izmirivanje istih.

U slučaju da smatraju da im je račun neispravan, građani mogu podneti prigovor pisanim putem na adrese sa računa, na šalterima EPS-a, pozivom kol centra i elektronskim putem: reklamacije@eps.rs

Telefonski poziv na broj telefona 0800 111 202 je besplatan

Obrazac za podnošenje prigovora može se preuzeti ovde.

Na području Srbije u januaru 2024. godine primljeno je 8.915 reklamacija u odnosu na 3,4 miliona kupaca domaćinstava, što ne odstupa značajno od uobičajenog broja.

alo

Tagovi:

0 Komentara
Inline Feedbacks
Vidi sve komentare

Povezane vesti