Претрага
Close this search box.

KAKO PODNETI ŽALBU NA UVEĆANE RAČUNE ZA STRUJU Prigovori se dostavljaju na 4 načina

Foto: Screenshot/Prva/Arhiva

Hakerski napad na Elektroprivredu Srbije poremetili su tempo dostavljanja računa za struju i odložili rokove za izmirivanje istih.

U slučaju da smatraju da im je račun neispravan, građani mogu podneti prigovor pisanim putem na adrese sa računa, na šalterima EPS-a, pozivom kol centra i elektronskim putem: reklamacije@eps.rs

Telefonski poziv na broj telefona 0800 111 202 je besplatan

Obrazac za podnošenje prigovora može se preuzeti ovde.

Na području Srbije u januaru 2024. godine primljeno je 8.915 reklamacija u odnosu na 3,4 miliona kupaca domaćinstava, što ne odstupa značajno od uobičajenog broja.

alo

Tagovi:

2 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Vidi sve komentare
Gost
Dragan stojanovic
10.05.2024 09:00

Nemoguće vas je kontaktirati. Birokratsko ponašanje. Niko nezelim da reši problem. Drže predavanje kao da smo maloumni. Žalosno.

Gost
Dragan stojanovic
10.05.2024 09:04

Pozovem broj na računu za reklamciju. Javlja se gospoda ne želi da ukuca šifru i drži mi predavanje. Mnogo ranije sam završio pravni fakultet dalj ne želim. Problem nije ni saslušan. Pitanje? Šta radi kakav kadar u epzu?

Povezane vesti