Prodaja i kupovina karata za „EXIT“ festival putem Fejsbuk stranica je iz godine u godinu sve popularnija. Fejsbuk je postao glavna „onlajn berza“ za sve kupce koji su se odlučili da „uoči“ festivala kupe svoju ulaznicu za tvrđavu. Ipak osim same prodaje i kupovine karata, na ovim grupama se može pronaći još mnoštvo zanimljivih objava i razgovora između posetioca festivala, pa tako ove grupe služe i za spajanje ljubavnih partnera.
Naime, godinama u nazad se za vreme i posle festivala raspravlja o na temu izgubljeno/nađeno. Kod većine se radi o materijalnim stvarima, koje su izgubili u ludnici na Petrovaradinskoj tvrđavi, ipak ima i onih koji su u potrazi za momkom ili devojkom koji su ostavili snažan utisak na njih.
Tako različiti građani i građanke traže tu jednu osobu, koja im je privukla pažnju među hiljadama ljudi, onako izmorena i prašnjava, u ranim jutarnjim časovima.
Međutim za ovakve postove u grupi treba posedovati i određenu dozu hrabrosti (koja je izostala na festivalu) i prihvatiti činjenicu da će biti i osuđivačkih komentara, ali i onih šaljivih.
Ipak ova tradicija traje već godinama i niko nije iznenađen ovim objavama, čak šta više, samo su čekali trenutak kada će se početi sa istim.
Naravno nisu samo pripadnice lepšeg pola privukle pažnju na sebe, već ima i obrnutih situacija kada su traženi uvek harizmatični „egzitaši“.
Međutim, kada su devojke u potrazi za momcima sa tvrđave, one se ne ustručavaju ni da postave videe i fotografije traženih osoba.
Naravno i muškarci mogu da budu vrlo kreativni i detaljni prilikom opisa devojke koja ih je očarala…A nekad ta kreativnost izostane (ali namera je bitna).
Ipak, nekima nije jasno zašto posetioci „EXIT“ festivala ne skupe hrabrost da priđu svojim simpatijama dok đuskaju na tvrđavi, međutim nekada ove poruke služe i za uspostavljanje već započetih ljubavnih priča sa festivala.
gradskeinfo.rs