Konstrakta je osvojila peto mesto na Evroviziji, ali ono što je manje poznato je da je Ana Đurić, u saradnji sa kompanijom Metalac, zauzela prvo mesto u srcima svih mališana koji se bore sa najtežom bolešću.
Pred finale za pesmu Evrovizije, na društvenim mrežama kompanije Metalac objavljeno je da je prodato svih 500 setova emajliranih lavora i bokala, napravljenih u dogovoru sa Konstraktom. Time je prikupljeno planiranih 2,5 miliona dinara za decu obolelu od najteže bolesti.
Sredstva će preko Fondacije Metalac biti donirana Nacionalnom udruženju roditelja dece obolele od raka (NURDOR). Sudeći prema tvitu jedne od zaposlenih u NURDOR-u, skoro 20 hiljada evra će biti namenjeno izgradnji nove Roditeljske kuće u Beogradu, u kojoj će, za vreme lečenja, boraviti deca obolela od raka, iz cele Srbije.
Preuzimanje setova kupljenih u pretprodaji biće moguće od 25. maja u izabranom maloprodajnom objektu.
Metalac i Ana Đurić Konstrakta se zahvaljuju svima koji su učestvovali u humanitarnoj akciji uz poruku koja je svevremena: “Da nam deca budu zdrava!”.
ekapija.rs
Bravoooo!
Gdje može da se kupi?
Svaka čast.Primer dobrog marketinga i humanosti.Samo nastavite Vi ste pravi nacionalni brend!