Foto: eurovision.tv

Konstrakta je osvojila peto mesto na Evroviziji, ali ono što je manje poznato je da je Ana Đurić, u saradnji sa kompanijom Metalac, zauzela prvo mesto u srcima svih mališana koji se bore sa najtežom bolešću.

Pred finale za pesmu Evrovizije, na društvenim mrežama kompanije Metalac objavljeno je da je prodato svih 500 setova emajliranih lavora i bokala, napravljenih u dogovoru sa Konstraktom. Time je prikupljeno planiranih 2,5 miliona dinara za decu obolelu od najteže bolesti.

Foto: market.metalac.com

Sredstva će preko Fondacije Metalac biti donirana Nacionalnom udruženju roditelja dece obolele od raka (NURDOR). Sudeći prema tvitu jedne od zaposlenih u NURDOR-u, skoro 20 hiljada evra će biti namenjeno izgradnji nove Roditeljske kuće u Beogradu, u kojoj će, za vreme lečenja, boraviti deca obolela od raka, iz cele Srbije.

Preuzimanje setova kupljenih u pretprodaji biće moguće od 25. maja u izabranom maloprodajnom objektu.

Metalac i Ana Đurić Konstrakta se zahvaljuju svima koji su učestvovali u humanitarnoj akciji uz poruku koja je svevremena: “Da nam deca budu zdrava!”.

ekapija.rs

3 Comments
najstariji
najnoviji najviše glasova
Inline Feedbacks
View all comments
Maja
20/05/2022 20:43

Bravoooo!

MSC
22/05/2022 20:33

Gdje može da se kupi?

Zbrda zdola
23/05/2022 12:26

Svaka čast.Primer dobrog marketinga i humanosti.Samo nastavite Vi ste pravi nacionalni brend!