Instagram je najavio da uvodi “vizuelno osveženje“ za svoj brend. Kompanija uvodi blago izmenjen logo, novi font i marketinške rasporede preko celog ekrana. U saopštenju kažu da je osveženje osmišljeno da “stvori sveobuhvatnija i inkluzivnija iskustva.“
Novi font se zove “Instagram Sans“ i inspirisan je logotipom kompanije, odnosno kvadratima, krugovima i zaobljenim oblicima. Font takođe sadrži više globalnih skripti. Kompanija kaže da je “Instagram Sans” savremeni remiks grotesknih i geometrijskih stilova.
Instagram Sans je novi način da se naša globalna zajednica izrazi na Instagramu, na mestima kao što su Stories i Reels, saopštila je kompanija.
“Dok smo dizajnirali novi font, cilj nam je bio da Instagram Sans učinimo globalno dostupnim. Udružili smo se sa stručnjacima za jezike širom sveta, kako bismo prilagodili font globalnim pismima, uključujući arapsko, tajlandsko i japansko. Želimo da podržimo sve naše kreatore i članove zajednice, koji guraju kulturu napred, da se u potpunosti izraze na bilo kom jeziku.“
Što se tiče novog logotipa, gradijent je sada malo življi da bi izgledao “osvetljenije i življe“, kaže kompanija. Instagram napominje da je gradijent iznova zamišljen korišćenjem procesa 3D modelovanja.
Marketinški raspored, za koji instagram kaže da je dizajniran da “slavi jednostavnost“, predstavljen je korisnicima u momentu kada Instagram testira novi izgled sadržaja, nalik TikTok aplikaciji.
kurir.rs