Koridori Srbije raspisali su javnu nabavku usluge tehničke kontrole projektne dokumentacije za Fruškogorski koridor.
U tenderu se precizira da je reč o četiri deonice buduće brze saobraćajnice Novi Sad-Ruma – deonica 1: Petlja “Autoput E-75” – Paragovo, deonica 2: Paragovo – početak Obilaznice Rume, deonica 3: Petlja “Kać” – Petrovaradin (petlja “Autoput E-75”) i deonica 4: početak Obilaznice Rume – Petlja “Ruma” (E-70).
Vrednost kontrole projekta Fruškogorskog koridora procenjena je na 30 miliona dinara, bez PDV-a.
Rok za podnošenje ponuda je 9. mart, a detalje tendera pogledajte OVDE.
U tehničkim specifikacijama projekta u okviru tenderske dokumentacije navodi se da će Fruškogorski koridor imati četiri trake širine po 3,50 m, ukupno 14 denivelisanih raskrsnica na sve četiri deonice, dva tunela – “Širine” (pešačko-biciklistički tunel) i “Iriške venac”, 42 mosta i 10 nadvožnjaka.
Predračunska vrednost izgradnje čitave saobraćajnice je 58,9 milijardi dinara, odnosno oko 500 mil EUR.
Precizirano je je da je investiciona vrednost projekta procenjena na osnovu idejnog projekta koji je izradio Institut za puteve a.d. Beograd, i za koji je izvršena stručna kontrola.
Gde se prijaviti za posao
Може ли се негде видети бар тај идејни пројекат. Да видимо куда иду трасе.
Nije mi jasno, put Novi Sad – Ruma brza saobraćajnica dnevno na tom putu prođe 20.000 vozila, a put Beograd – Zrenjanin auto put a dnevno tim putem prođe 10.000 vozila. Gde je tu logika?
Super
O ne ošli Nemci došli Sremci.
Razlika između Skadra na Bojani i Fruškogorskog koridora? Skadar na Bojani se dugo gradio, a o Fruškogorskom korìdoru se još duže pričalo.
Ne tunel!
Desice se invazija Sremaca
Rano je da zaboravimo. Most i tunel ce se sagraditi u narednih….100 godina. Ali cemo pricati o tome kao da je to gotova stvari do izbora, kao i uvek. Stvarno besramno.
Nažalost uništavamo prirodu prelepe planine Fruške gore i njene okoline.
Da li iko zna gde će ići most preko Dunava?
Pre četrdesetak godina je postojao plan za most koji ide produžetkom Cara Dušana pa na izlaz iz Sr. Kamenice prema Ledincima.
Sada se spominje Petrovaradin – Kać.
To su dva različita mosta, oba se gradey jedsn u budućem produžetku Bulevara Evrope, a drugi kod Tekija nizvodno od Žeželja