Претрага
Close this search box.

Na korak do početka gradnje Fruškogorskog koridora: Zaboravite na Iriški venac, stiže most preko Dunava i tunel ispod Fruške gore

Koridori Srbije raspisali su javnu nabavku usluge tehničke kontrole projektne dokumentacije za Fruškogorski koridor.

U tenderu se precizira da je reč o četiri deonice buduće brze saobraćajnice Novi Sad-Ruma – deonica 1: Petlja “Autoput E-75” – Paragovo, deonica 2: Paragovo – početak Obilaznice Rume, deonica 3: Petlja “Kać” – Petrovaradin (petlja “Autoput E-75”) i deonica 4: početak Obilaznice Rume – Petlja “Ruma” (E-70).

Vrednost kontrole projekta Fruškogorskog koridora procenjena je na 30 miliona dinara, bez PDV-a.

Rok za podnošenje ponuda je 9. mart, a detalje tendera pogledajte OVDE.

U tehničkim specifikacijama projekta u okviru tenderske dokumentacije navodi se da će Fruškogorski koridor imati četiri trake širine po 3,50 m, ukupno 14 denivelisanih raskrsnica na sve četiri deonice, dva tunela – “Širine” (pešačko-biciklistički tunel) i “Iriške venac”, 42 mosta i 10 nadvožnjaka.

Predračunska vrednost izgradnje čitave saobraćajnice je 58,9 milijardi dinara, odnosno oko 500 mil EUR.

Precizirano je je da je investiciona vrednost projekta procenjena na osnovu idejnog projekta koji je izradio Institut za puteve a.d. Beograd, i za koji je izvršena stručna kontrola.

Podseća se da se projekat Fruškogorskog koridora dugog oko 48 kilometara realizuje na osnovu ugovora između Vlade Srbije kao finansijera, Puteva Srbije kao investitora, Koridora Srbije kao naručioca i kompanije China Road and Bridge Corporation,kao izvođača radova, zaključenog 6. oktobra prošle godine.
Kako je tada najavljeno, izgradnja Fruškogorskog koridora mogla bi da počne na proleće.

 

Inače, nedavno je Pokrajinski sekretarijat za urbanizam i zaštitu životne sredine dao saglasnost na Studiju o proceni uticaja na životnu sredinu projekta izgradnje prve deonice Fruškogorskog koridora, a zahtev za određivanje sadržaja i obima studije o proceni uticaja na životnu sredinu Putevi Srbije podneli su i za drugu deonicu.
ekapija.com

Tagovi:

11 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Vidi sve komentare
Gost
Branislav
18.02.2021 20:26

Gde se prijaviti za posao

Gost
Горан
18.02.2021 21:15

Може ли се негде видети бар тај идејни пројекат. Да видимо куда иду трасе.

Gost
Cvetin
18.02.2021 22:30

Nije mi jasno, put Novi Sad – Ruma brza saobraćajnica dnevno na tom putu prođe 20.000 vozila, a put Beograd – Zrenjanin auto put a dnevno tim putem prođe 10.000 vozila. Gde je tu logika?

Gost
Slavko
19.02.2021 06:53

Super

Gost
Dragan
19.02.2021 06:53

O ne ošli Nemci došli Sremci.

Gost
Lime
19.02.2021 07:37

Razlika između Skadra na Bojani i Fruškogorskog koridora? Skadar na Bojani se dugo gradio, a o Fruškogorskom korìdoru se još duže pričalo.

Gost
Mr. Neo
19.02.2021 08:55

Ne tunel!
Desice se invazija Sremaca

Gost
Novosadjanka
19.02.2021 09:19

Rano je da zaboravimo. Most i tunel ce se sagraditi u narednih….100 godina. Ali cemo pricati o tome kao da je to gotova stvari do izbora, kao i uvek. Stvarno besramno.

Gost
Arijana
19.02.2021 14:16

Nažalost uništavamo prirodu prelepe planine Fruške gore i njene okoline.

Gost
Teodor
19.02.2021 15:00

Da li iko zna gde će ići most preko Dunava?
Pre četrdesetak godina je postojao plan za most koji ide produžetkom Cara Dušana pa na izlaz iz Sr. Kamenice prema Ledincima.
Sada se spominje Petrovaradin – Kać.

Gost
Nikola
19.02.2021 17:53
Odgovori  Teodor

To su dva različita mosta, oba se gradey jedsn u budućem produžetku Bulevara Evrope, a drugi kod Tekija nizvodno od Žeželja

Povezane vesti