Streaming platforma Netflix već drugo tromesečje beleži pad broja pretplatnika. U periodu između četvrtog i sedmog meseca izgubili su 970 hiljada pretplatnika.
Premda je to izuzetno ogroman broj, mnogo je manji u odnosu na to koliko su u Netflixu predviđali da će izgubiti.
Da bi vratili što više ljudi na platformu, jedan od planova je da se korisnicima ponudi jeftiniji model pretplate. U tom modelu će u toku serije ili filma biti i povremenih reklama, kao što je generalni direktor Ted Sarandos i potvrdio u junu. A kao partner u plasiranju tih reklama će im pomoći Microsoft.
Novi model pretplate, bi trebalo da bude lansiran početkom naredne godine, ali još uvek se ne zna tačno datum, kao ni da li će uspeti da zaživi na svim tržištima.
Iako na samom početku to već zvuči odbojno, veći problem bi mogao biti taj što jeftiniji model pretplate verovatno neće imati i sve sadržaje kao i kod standardne pretplate.
Kako prenosi Wall Street Journal, određene kompanije traže veći procenat zarade od nove pretplate sa reklamama, te nije isključeno da neke serije i filmovi neće biti deo te pretplate. Neki od naslova za koje se još ne zna da li će biti su Breaking Bad, The Walking Dead.
Ali zasigurno je da će se na ovoj jeftinijoj pretplati naći serije i filmovi Netflixove produkcije, Stranger Things i druge.
nsuzivo.rs