Kupci će moći da biraju između ručnog i automatskog menjača, a prenos snage u oba slučaja ići će samo na zadnju osovinu
Prvi čovek BMW-ovog M odeljenja Frank van Meel je potvrdio da će M2 nove generacije biti poslednji čistokrvni M model koji će pokretati samo motor s unutrašnjim sagorevanjem.
Zbog sve strožih restrikcija o emisiji izduvnih gasova, ali i objavljenih planova prema kojima će u dogledno vreme prestati proizvodnja automobila čiji motori koriste fosilna goriva, u čuvenom BMW-ovom M odeljenju su otkrili da će novi M2 biti poslednji M model koji će pokretati samo motor s unutrašnjim sagorevanjem.
I dok je M odeljenje svoj neminovan ulazak u svet elektrifikacije najavilo s nedavno predstavljenim SUV modelom XM koji će u produkcijskom izdanju biti predstavljen pre kraja godine, novi M2 (G87) biće na nišanu tradicionalista, jer će ga pokretati poslednja evolucija poznatog trolitarskog 6-cilindarskog benzinskog motora kojem asistiraju dva turbopunjača, prenosi Klix.
Kupci će moći da biraju između ručnog i automatskog menjača, a prenos snage u oba slučaja ići će samo na zadnju osovinu.
Novi M2 je u fazi završnih testiranja. Proizvodiće se u fabrici u Meksiku, a premijera poslednjeg potpuno neelektrifikovanog M modela se očekuje krajem godine. Pre toga, BMW M će 23. juna predstaviti prvi produkcijski M3 u karavanskoj karoseriji.
telegraf.rs/nsuzivo.rs