Danas je održana prva sednica prva sednica radne grupe za praćenje i realizaciju projekta izgradnje obilaznice oko Novog Sada sa pristupnim saobraćajnicama i sa mostom na Dunavu, a u svojstvu kopredsednika sednici je prisustvovao i gradonačelnik Miloš Vučević
– Zajedno sa drugim kopredsenikom ove grupe, poštovanim ministrom građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislavom Momirovićem, konstatovali smo da sve pripremne radnje u vezi sa ovim izuzetno važnim projektom idu po planiranoj dinamici, a dogovorili smo i buduće korake. Grad Novi Sad je primio tri ponude kineskih kompanija za izvođenje radova, a postupak će sprovoditi Koridori Srbije. Dogovorena je kompletna finansijska konstrukcija koju će pokriti Republika Srbija. Predviđena vrednost radova je oko 130 miliona evra, što dovoljno govori o značaju ove kapitalne investicije. Projekat obilaznice i izgradnje novog mosta na Dunavu ima i širi regionalni značaj jer će se time omogućiti spajanje trase sa Fruškogorskim koridorom čija izgradnja počinje u narednim mesecima, a time će se ovaj deo Srbije potpuno infrastrukturalno promeniti- Rekao je Vučević nakon sednice
Predviđena vrednost radova je oko 130 miliona evra
Dodao je da je veliki posao pred nama, te da je posle današnjeg sastanka radne grupe i pobedničke atmosfere koju je tamo osetio siguran da će radovi krenuti što pre i da će sve “izgurati” do kraja kako je i predviđeno.
u medjuvremenu sredite postojece mostove da mogu pesaci i biciklisti sigurno da prelaze preko njih i valjda taj novi most nece da se zakuca u centar SrKamenice
Ovo je most od Kaca do tekija iza Pezosa,ne u produzetku bul.Evrope
Meni ova slika izgleda kao ona od prosle godine gde su prezentovali most u produzetku Bul. Evrope do Sr. Kamenice.
Evo i link: Vest od prosle godine.
Ipak je to most za Kamenicu,produzetak bulevara Evrope
Tekst govori o obilaznici koja tek treba da se gradi. Logika je da glavni put ide bez ulaska u NS a to je sa auto puta prema fruskoj gori preko Petrovaradina. Zaista ni jednom recju nisu precizirali na sta misle.Hvale se samo a svaki most je godinama daleko.Novosadski gradjevinci su prvaci sveta u pravljenju rendera za gradjevine.
Pa da bitno je da se gradi još jedan sa te strane . A sa drug strane mosta slobode ništa. I dalje će biti zabranjeno vožnja bajsom preko mosta slobode, pošto biciklističke staze nema , traka za levo ukljucenje u narodnog fronta će biti do pola mosta . Ljudi će i dalje ići preko skele od beocina do futoga jer im je tako bliže .
A i to da vidim
Videces
Samo reci hvale za sav rad i trud vlasti. Samo tako nastavite da ulepšavate Srpsku Atinu koja ce ubrzo biti uz rame velikim metropolama. Srecno i zdravo da smo. Pozdrav.
Добро је Илија, седи, имаш црвену за ово
Žuti Botovi lupaju minuse
Samo napred ,prvo vakcina 🙂
Dobro ste se setili vise… Preko napacene fruske gore predje, dnevno, kamiona vise nego preko cele evrope. Za Irizane da ne pricam da im isti ti kamioni, malte ne, kroz dvorista prolaze?! O jednoj traci i da ne govorim, i klackanje 20km/h iza istih tih kamiona preko celog venca i iriga!!!?
sigurno ce i taj da kosta kao da je prokopavan grand kanjon
Članak vrlo paušalan i bez konkretnih podataka.Kuda tačno ide ”obilaznica?Ako se misli na bul.Evrope i dalje preko Dunava u Sr.Kamenicu onda je to ogroman promašaj jer će tuda,na tri kilometra od centra a usred prenaseljenog dela grada prolaziti do 15000 vozila dnevno od čega 30% teških vozilla.To neće biti obilaznica neko prolaznica.Vrlo glupo.