U narednom periodu obale Dunava povezaće tri nova mosta na teritoriji Grada Novog Sada, koji će obezbediti sigurna kretanja i uticati na ekonomičnost saobraćaja.
Most preko Ribarskog ostrva koji će spojiti Bulevar Evrope i Sremsku Kamenicu, zajedno sa navoznim rampama sa bačke strane, biće dugačak 2,4 kilometra i širok oko 37 metara.
Na delu od Ribarskog ostrva do Sremske Kamenice imaće po dve kolovozne trake u oba smera, obostrane pešačke i biciklističke staze, dok će od Ribarca do uklapanja u Bulevar Evope imati po tri saobraćajne trake.
Ova značajna investicija vredna je 175,5 miliona evra.
Na stubovima nekadašnjeg mosta Franca Jozefa, koji već 8 decenija strpljivo čekaju novu konstrukciju, biće izgrađen pešačko-biciklistički most.
Za izgradnju mosta sa pristupnim saobraćajnim površinama i rekonstrukcijom postojećeg tunela sa liftovima do gornjeg platoa Petrovaradinske tvrđave izdvojeno je oko 1,4 milijarde dinara, a investiciju će zajednički finansirati Grad Novi Sad i AP Vojvodina.
Novi most ni na koji način neće narušiti vizure vrednog spomenika kulture i arheološkog blaga – Petrovaradinske tvrđave.
Na trasi Fruškogorskog koridora prema Kaću, nedaleko od crkve na Tekijama, biće izgrađen most preko Dunava čija dužina iznosi 1,4 km
Fruškogorski koridor povezaće Novi Sad, Irig i Rumu, a izmestiće prolazak teretnih vozila preko Fruške gore i kroz Irig, pa je njegov značaj, pored evidentnog saobraćajnog, i ekološkog karaktera.
Sem novoplaniranih mostova preko Dunava, biće izgađen i novi SentandrejskI most na putu preko kanala DTD
Takozvani „most blizanac“, koji se trenutno projektuje, predviđen je neposredno uz postojeći, a njegovom izgradnjom povećaće se ukupan broj saobraćajnih traka i omogućiti kvalitetniji i brži protok saobraćaja na Sentandrejskom putu.
nsuzivo.rs
Samo nemojte praviti na mostovima antene za Harp
Klisi trebaju higijena ,zgrade….
Dajte most kod Bačke Palanke, koji će vam bre više toliki mostovi u Novom Sadu.