U Novom Sadu će se 09. i 10. juna održati prvi Turistički Samit Vojvodine. Događaj je kreiran sa osnovnim ciljem podsticanja umrežavanja privatnog i javnog sektora u sferi turizma i privrede, na teritoriji AP Vojvodine.
Razvoj odgovornog turizma, iniciranje razgovora o problemima u turizmu koji stoje na putu ka realizaciji dugoročnih ciljeva, ostvarivanje interdestinacijske i međusektorske saradnje u formiranju i promociji turističke ponude Vojvodine, samo su neki od razloga za iniciranje ovog događaja.
Samit će okupiti turističke agencije, turističke organizacije, hotelijere, restoratere, razvojne agencije, medije, kulturne institucije i sve ostale privredne subjekte zainteresovane za navedene teme.
Razvoj odgovornog turizma, iniciranje razgovora o problemima u turizmu koji stoje na putu ka realizaciji dugoročnih ciljeva, ostvarivanje interdestinacijske i međusektorske saradnje u formiranju i promociji turističke ponude Vojvodine, samo su neki od razloga za iniciranje ovog događaja.
Samit će okupiti turističke agencije, turističke organizacije, hotelijere, restoratere, razvojne agencije, medije, kulturne institucije i sve ostale privredne subjekte zainteresovane za navedene teme.
– S obzirom na to da se ovaj prvi Turistički samit Vojvodine održava u godini kada je Novi Sad nosilac titule Evropske prestonice kulture, smatramo da je to veoma važno upravo zbog toga što će Novi Sad na još jedan dobar način dobiti mogućnost da svetu pokaže kako treba da se radi na jedan zajednički način u turizmu. Umrežavanje javnog i privatnog sektora sa zajedničkim ciljem promocije i Novog sada i Vojvodine, biće samo prvi praktičan korak tog rada – kaže Željana Rudić, saradnica za promociju turističke ponude u TONS-u.
Prvi Turistički samit Vojvodine održaće se u Kongresnom centru MASTER na Novosadskom sajmu. Očekuje se da će broj učesnika biti oko 250, dok organizacioni tim čini 15 osoba sa dugogodišnjim iskustvom u organizaciji ovakvih i sličnih događaja, sačinjen od predstavnika naučnih i stručnih lica iz oblasti turizma.
– Turistička organizacija Novog Sada biće učesnik posebne panel diskusije samita, na temu: “Vojvodina kao brend – kako kreirati uspešan brend u turizmu”, zajedno sa predstavnicima Turističke organizacije Srbije i Vojvodine i Evropske prestonice kulture. Konkretnije gledano, mi ćemo dati pozitivan primer u smislu kako smo ove godine uradili rebrendiranje naše turističke organizacije, u elektronskom kao i u štampanom smislu. Tu će učenici imati prilike da vide i naše brojne publikacije poput “52 vikenda” a uskoro će biti i ture “Novosadski vinski put”, kao i novi projekat “Ustanička Fruška gora” – kaže Željana.
Ovo je samo jedan od primera kako se može uticati na ostale turističke institucije ne samo u Vojvodini već i u Srbiji kažu u TONSU-a, a upravo je to namera organizatora samita – međusobno dopunjavanja i nadograđivanje zarad bolje turističke pozicije na mapi sveta.
Turistički samit Vojvodine zajedno organizuju Udruženje građana “Centa za edikativni razvoj Novi Sad” i privatne turističke komanije, ali uz podršku nadležnog ministarstva i pokrajinskih sekretarijata, kao Grada Novog Sada i Privredne komore Vojvodine, Turističkih i mnogih drugih organizacija.
Tokom tri dana samita, na programu su brojne panel diskusije i razmene primera dobre prakse, kao i radionice, a ceo program nalazi se na zvaničnom sajtu organizatora.
blic.rs