U prodavnicama i marketima svakodnevno nailazimo na raznorazne popuste, sniženja, akcije, rasprodaje, pa se zbog toga lako može desiti da proizvod koji želimo da kupimo ima na rafu jednu cenu, a kada dođemo na kasu, otkucaju nam drugu i naravno znatno veći iznos.
Korisnici društvene mreže Instagram upozorili su potrošače iz Zemuna da obrate pažnju pri kupovini u jednom marketu u Bačkoj ulici gde navodno na kasi naplaćuju višu cenu iako je artikal na sniženju.
– Neka se potrošači koji svraćaju u market u Bačkoj ulici u Zemunu paze koja im se cena obračunava na kasi jer uglavnom naplate bez popusta. Na ceni piše da popust traje do 17.8. a na kasi naplaćuju punu cenu. I kasirka je vrlo neljubazna kada joj se skrene pažnja na to. Ovo nije prvi put da mi se dešava kod njih zato obratite pažnju – piše u objavi na Instagramu.
Podsetimo, prema Zakonu o zaštiti potrošača, ukoliko se ovakva situacija prijavi tržišnoj inspekciji, trgovac bi mogao da plati kaznu od 300.000 do 2.000.000 dinara.
– Trgovac je dužan da na nedvosmislen, čitak i lako uočljiv način istakne prodajnu, odnosno jediničnu cenu robe ili usluge, u skladu sa propisima koji uređuju trgovinu – navodi se u Zakonu.
kurir.rs
Šolakova i Djilasova prodavnica
To su u prodavnimama Amana, dešava skoro redovno, i to ne u baš malim iznosima.
Ista situacija i u DIS-u BelojCrkvi…
Isto tako je sa Persuom naročito i sa Ideom. Univer i Lidl su ok.
Kažu da nemaju dovoljno radnica. I jeste tako. Gazde hoće da izvuku dušu iz radnika. I za to postoji zakon, ali naši podmićeni inspektori ne reaguju. U svakom slučaju mi nismo krivi.
Prvi na udaru su poslovodje, što se mene tiče. Neka daju otkaz ako nemogu da rade sa dovoljnim brojem ljudi.
Onda većina naših trgovačkih lanaca bi bilo kažnjeno ili zatvoreno,to traje godinama ,ja sam ih najmanje 50 puta provalio,ali to prolazi. …