Većina pretpostavlja da su vlasnici pasa otvoreniji, društveniji, aktivniji i empatičniji od onih koji nemaju kućnog ljubimca.
Prema nedavnom istraživanju, najatraktivniji korisnici na sajtovima za upoznavanje i društvenim mrežama su oni koji poziraju sa svojim ljubimcem na fotografiji profila.
Ovo je nedavno otkrila jedna studija koja je pokazala da su samci koji su se fotografisali sa psima imali bolji odziv potencijalnih partnera od onih čiji je profil bio selfi.
Prema toj anketi, dve trećine ispitanika veruje da će im se veća verovatnoća dopasti osoba na čijoj se slici na profilu nalazi pas, uglavnom zato što veruju da su vlasnici pasa „spremniji da se smire i da se više posvete partneru i da budu u romantičnoj vezi.
Na isti način, većina korisnika je pretpostavila da su otvoreniji, društveniji, aktivniji i empatičniji, a prednosti posedovanja psa pokazale su se toliko efikasnim da je polovina ispitanika rekla da i sami razmišljaju o tome da u svrhu kreiranja profilne fotografije od prijatelja pozajme psa.
gradskeinfo.rs