Danas su zvanično počeli radovi na gradnji Fruškogorskog koridora, na mestu gde će biti probijen najduži tunel u Srbiji, dug čak 3,5 kilometara. Ovoj svečanosti prisustvovali su najviši državni funkcioneri.
Ukupna dužina auto-puta biće 47,7 kilometara, a Novi Sad će dobiti novi most na Dunavu dužine 1,8 kilometara, koji će spojiti Petrovaradin i Kovilj. Kroz Frušku goru biće probijen tunel od 3,5 kilometara. Saobraćajnica bi pored povezivanja Novog Sada, Iriga i Rume, do 2024. pgodine trebalo da dobije nastavak u vidu brze saobraćajnice Šabac – Loznica.
Predsednik Aleksandar Vučić rekao je da ga jedino brine da li će izvođač radova imati dovoljan broj radnika, uzimajući u obzir broj aktivnih projekata širom države.
– Samo brinem da li će kineska kompanija imati dovoljno radnika, pošto gradimo mnogo autoputeva i brzih saobraćajnica – rekao je Vučić.
ukupna dužina auto-puta biće 47,7 kilometara;
Novi Sad će dobiti novi most na Dunavu dužine 1,8 kilometara, koji će spojiti Petrovaradin i Kovilj;
kroz Frušku Goru prolaziće tunel od 3,5 kilometara.
Vučević: Južna Bačka i Srem neće više biti isti
Gradonačelnik Novog Sada Miloš Vučević izjavio je da se početkom realizacije ovog projekta zauvek menjaju južna Bačka i Srem, ali i Mačva, Jadar, Podrinje.
– Novi Sad i Srbija idu napred, a ja sam ponosan što sam u timu ljudi koji neumorno rade da ekonomski podignu državu i njene nekad “zaboravljene” gradove – rekao je Vučević.
nsuzivo.rs