Na novootvorenom auto-putu u Crnoj Gori danas su se zapalila još dva vozila, a direktor Monteputa Milan Ljiljanić za RTCG je izjavio da se zbog kvarova zaustavilo još nekoliko vozila koja su starije proizvodnje i nisu spremna za brzine dozvoljene na autoputu.
Služba koja je nadležna za održavanje je u svim situacijama blagovremeno intervenisala, a imali su i posla u upozoravanju vozača da poštuju pravila vožnje na autoputu, rekao je Ljiljanić.
“Vozila se kvare, jer su uglavnom starije proizvodnje i nisu spremna za brzine koje su dozvoljene na auto-putu, pa otuda i požari na njima. Naša vatrogasna služba je odmah reagovala”, objasnio je on.
Ljiljanić je ocenio da će naplata putarine normalizovati situaciju, ali primetna je “velika saobraćajna nekultura”.
Vozači ne poštuju pravila, pa smo imali i situaciju da su se neki motociklisti zaustavili u tunelu da zapale cigaretu, rekao je Ljiljanić i naglasio da je posebno neprihvatljivo da se vozila zaustavljaju u tunelima, što je strogo zabranjeno.
Podsetimo, na Dan državnosti Crne Gore 13. jula, svečano je puštena u saobraćaj prva, 41 kilometar duga deonica auto-puta u Crnoj Gori, koja povezuje Smokovac i Mateševo.
Putarina za auto-put se neće naplaćivati narednih sedam dana, tačnije do 21. jula. Premijer Dritan Abazović predložio je da se auto-put nazove po prvoj ženi vozaču na Balkanu – princezi Kseniji. Abazović je istakao da je projekat autoputa možda najveći poduhvat u crnogorskoj istoriji, te da je zalog za razvijenu Crnu Goru koju ćemo ostaviti našoj deci, piše euronews.rs.
Koje brzine ? Kad je max 100 km/h. Nego je veliki uspon,upaljena klima,mala kubikaža i plane časkom,a pampuri ga uzbrdo da prsne motor.
Koliki je uspon?!
Zasto imate kanere,a i kojim to vozilima smeta 100 na sat ograničenje.To nije minimalna nego maksimalna brzina.A i ti sa motoromi što su palili cigarete u čemu je problem,kaznite ih sa po 300e i više niko neće to da radi
Divljaci xaxa
Probleme stvara turbina, koja pri ovom usponu ostaje ukljucena od prvog do zadnjeg metra autoputa, lošija na kraju izbaci malo ulja koje se zapali se momentalno i izgori auto bez sansi za gasenje pozara.
Koliko ima kilometara i koliki je uspon kad je tako veliki problem…
40ak kilometar, kontstantan uspon sa 40m nadmorske visine na ako se ne varam 1400m,pa ti vidi…
Nijesi ti vidio ni auto ni turbinu izbliza….no samo na sliku. Koja glupos’…
turbinu pokreću izduvni gasovi čim se motor pokrene…..koju si glupost napisa jadan ne bio….poz i podmaži više taj lanac na bicikli duže će ti trajati..
Meni licno turbina nije dobro radila. Po ravnom kola idu ali ako je uspon nece da vucu
I ja kažem. Samo atmosferac!
Kubikaža ,benzin i obrtaljka u crveno.
Koja bre brzina? Dozvoljeno 100km/h max.
Nema ovo veze sa brzinom već sa dužinom puta. Ljudi krenu na put sa krševima i još ne prave pauze.
Ja sam juče prošao tim autoputem, nikakav problem nisam imao. Zašto? Relativno nov auto, dobro održavan, bez prekoračenja brzine, i sve kao podmazano. A vi što vozite” kao ” dobre automobile a ustvari uvezene krševe koji su prešli milion km žalim slučaj, koliko para toliko i muzike.
Placa li se ili ne? Juce mi brat kaze da je bilo naplate!
Ne placa se . Samo sibaj !
Projektant nema veze sa motoristikom. Ko se analiziraju nekada napravljeni putavi po brdovito planinskom terenu, nema neprekidnog uspona, već 10 km, pa zaravan ili nizbrdo, pa opet tako.
Kakav god auto da vozite stalno ovim putem skratićete mu trajanje, i to da znate da upravljate režimom vožnje.
Kultura? Crnogorci i kultura ne idu u istom kontekstu i istoj recenici.
Joki nemoj ti ići autoputem. Da nedje ti nebi popušio usput.
Pa što ima čovjek pravo da “puši sitan”dok ne padne u nesvijest
Željko
Kakve smo gudure sevladavali sa fićom jugićem stojadinom iako se u hrvatsku pravili po dve pauze putovalo se većinom danju kretalo se u pola tri pola četiri ujutru pa kad te stigne vrućina u jedan posle podne pun auto stvari i cetvoro ili troje u autu pa nista. Nego Cu vam reci jedno kao vozač kamiona sa dugim stazom i vozeći starije automobile 14stog uvece u 10 sam krenuo sa mora i pravac na auto put Rec je o dugotrajnom usponu sto znaci da ga je 80 posto nemojte da se hvatate da je ograničenje 100 pa se svi drzimo… Učitaj još »
Svaka čast kolega. I ja sam isto tako komentarisao. Na autu postoji uredjaj koni se zove MENJAC. On sluzi da bi se snaga i brzina automobila podesili prema uslovima puta. Tako dug uspon sa velikom visinskom razlikom mora se savladjivati nizim stepenom prenosa, čime obezbedjujemo visi broj obrtaja morora, čime takodje obezbedjujemo brzu cirkulaciju rashladne tecnosti ,a time i pravilno eksploatisanje motora. Pozz od “drumsokg razbojnika”
Auto put Boban Piroman.
Boban pirroman ha ha ha kraljuuuuuu
“Vozila se kvare” hahahahaha ovo neka dusmanska vijest
Sva vozila koja su se zapalila pripadaju PSA grupaciji koja imaju fabricku gresku da im plasticna creva za dovod goriva uzduz pucaju prilikom izlaganja visokim temperaturama .
Prica nije izmisljena nego potkovana dokazima napravljeno sa istim preko 4.000.000 km i ni na JEDNOM nije ostalo fabricko crevo,na svu srecu samo JEDAN se zapalio ,a ostali nisu,ali na SVAKOM je ovo crevo puklo.
Ponekad treba ubaciti u četvrtu brzinu a ne samo peta. U petoj je veliko opterećenje za motor a uspon je od Podgorice pa do Kolašina koliko sam shvatio iz medija. Bolje je ići i 80 km/h u četvrtoj brzini negoli 100 km/h u petoj. Verovatno je to razlog zbog čega je ograničenje na 100 km/h?
Bravo.Ići manjim stepenom prenosa i to je to.Motor tada bude rasterećen pri normalnom broju obrtaja.Tada niti raste temperatura motora i tako možeš voziti po ceo dan bez problema,ma koliki uspon bio.
A šta je sa onima koji imaju osam brzina?
S’OBZIROM da je MAXIMALNO dozvoljena brzina od 100 km/h NEMOŽETE TO DA NAVODITE KAO RAZLOG UZ KONSTATACIJU DA SU U PITANJU GODINE AUTOMOBILA jer se ni po ostali putevima nervozi mnogo sporije – – – IMATE LI EVIDENCIJU STAROSTI TIH AUTOMOBILA – – – NISMO MI UKRAJINCI DA BI VOZILI NAJNOVIJE MODELE A NE VALJAMO NI,, BELI ” PRAH DA SE BAŠ TOLIKO LUXUZIRAMO VEĆ OBIČAN, PROSEČAN NAROD ŠA TAKVIM I AUTOMOBILIMA KOJI SE NEPALE U TOLIKOJ MERI NI KOD NAS U SRBIJI UZ MNOGO VEĆE DOZVOLJENE BRZINE – – – MALO O TOME RAZMISLITI PRE DAVANJA ZVANIČNIH IZJAVA
E Crna Gora…ekološka država. Primer, kako se rešiti starih, neispravnih vozila…staviš ih na muke, visinske, vrele i mnogo strme.
A uz put, eto i popravki, šlepa…veća zarada no od turizma.
I sjetih se pametnog djela jedne divne pjesme….”..piči Lada, niza stranu ka’no da je gorska vila…”. No, ovo nijesu Lade.
Samo treba da ugase klimu i nece biti problema
100 km na sat velike brzine,pa se stara vozila pale.koja glupost
Evo dočekasmo da mi CG objasne sta je autoput,kako izgleda i kojom brzinom se krecemo. Hvala CG jer mi Srbi nemamo pojma sta je auto put,hvala.
Cujem da su neki presavesni sluzbenici pokusavali da naplacuju putarinu na crno od 3,5 evra po sistemu ako prodje. Direktna informacija od svedoka kome je pokusano da se naplati.
Gledala sam na TV- u da vozač kamiona kaže da je veliki uspon i da ćemo videti kako će biti zimi, kad ono evo problema i leti.
Gde su BG tablice, tu je i saobraćajna i svaka druga nekultura. Plus bahatost, bezobrazluk, prostakluk… Još kad se sretnu sa svojima u PG, dolazi do usijanja, pa se i automobili pale.
Pa vidite daste krivo nasadjeni,toje zato sto ide kontra uz moracu.
Daj svinji biser, pa sjednji i plači…Nije sve za svakoga…