Partizanska ulica u Novom Sadu biće zatvorena za saobraćaj do sredine februara, jer je rok za završetak gradnje nadvožnjaka u njoj, u sklopu izgradnje brze pruge između vojvođanske prestonice i granice sa Mađarskom, produžen do tada.
Prema informacijama iz JP „Putevi Srbije”, da je i dalje na snazi obustava saobraćaja u zoni nadvožnjaka, odnosno od rasksrnice Partizanske, Rumenačke i Kornelija Stankovića. Motorna vozila se, dok traju radovi, preusmeravaju na Rumenačku, Bulevar Jaše Tomića i Kisačku ulicu.
Nadvožnjak u Partizanskoj ulici u Novom Sadu, jedan je od devet čija izgradnja je u toku između Novog Sada i Vrbasa. Radovi na njemu, započeti 10. maja, su najdalje odmakli, ali ipak neće biti završen u predviđenom roku. Između Vrbasa i Kelebije, od predviđenih 20, u toku su radovi na 16 nadvožnjaka, a od planiranih 11 podvožnjaka na ovom delu pruge gradi se osam.
Radovi na trasi dvokolosečne pruge za vozove koji razvijaju brzinu od 200 kilometara sat između Novog Sada i Subotice, osam meseci nakon njihovog početka odvijaju se duž čitave deonice, na kojoj će biti izgrađeno ukupno 58 novih objekata – 30 nadvožnjaka, 13 podvožnjaka, pet galerija, kao i po dva pešačko-biciklisticka pothodnika i potporne konstrukcije uz galeriju. Pored toga, biće izgrađena i dva vijadukta. Najsloženiji među svim objektima biće vijadukt u Vrbasu dug 1.465 metara, za kojim po složenosti sledi vijadukt u Malom Iđošu od pola kilometra. Na trasi brze pruge grade se i četiri mosta preko kanala Dunav-Tisa-Dunav.
Pruga Novi Sad – Subotica, čija gradnja je u toku, duga je 108 kilometara i to je treća deonica pruge za velike brzine kroz Srbiju, od Beograda do granice sa Mađarskom. Gradi je kineski konzorcijum „China Railnjay International” i „China Communications Construction Company”. Početak radova ozvaničen je u novembru prošle godine, ali se u posao praktično ušlo 7. aprila kada je obustavljen železnički saobraćaj između Novog Sada i Subotice. Do tada se radilo na onim mestima koja nisu zahtevala prekid saobraćaja. Prema ugovoru, rok za završetak je 33 meseca od potpune obustave saobraćaja na celoj trasi, odnosno do kraja 2024. godine, a vrednost radova je 1,16 milijardi dolara.
Gradnja brze pruge u Srbiji koja će povezati Beograd i Suboticu, odnosno, Kelebiju, duge 183 kilometra, započeta je 2017. godine. Tada su počeli radovi na deonici između Stare Pazove i Novog Sada, dugoj 40,4 kilometra, što je bilo povereno ruskoj kompaniji RŽD Internešnel, a godinu kasnije otpočela je gradnja trase od Beograda do Stare Pazove. Trasu od glavnog grada do Stare Pazove gradio je isti kineski konzorcijum. Prve dve deonice brze pruge su završene i saobraćaj između Beograda i Novog Sada uspostavljen je 19. marta.
dnevnik.rs/blic.rs
Boze kako ste nesposobni, jednu jedinu stvar ne mozete uraditi kako treba, Partizanska se peti put produzava rok, a lobotomirani narod cuti, dobro nam je… 🙂
Kinezi rade. Procitaj ponovo.
Tako je! Došli Kinezi, uzeli lopate i rade, a naši ih nisu ni zvali niti im platili da rade niti s njima sklopili ugovor O ROKOVIMA ZAVRŠETKA RADOVA!
Kad završe nadvožnjak i padne prva veća kiša, ajd u 100 marki da će biti poplava!
Ja ne mogu da verujem da se Industrijska ulica naziva PARTIZANSKOM. pa ovi sa 021 portala a sada i bi kao da se banuli u NS a ne da zivite u NS.
Aman pogledajte mapu, nema veze s Partizanskom ulicom Industrijska koja je zatvorena a u Partizanskoj NEMA NADVOZNJAKA
Kineski fond “Put svile” iz kojeg se.finansira ova pruga je bankrotirao. Zato se na pruzi NS-SU nista ne radi. Radovi ce biti nastavljeni kad nadju novac na nekom drugom mestu. Trenutno se iz budzeta rade samo nadvoznjaci koji dok nisu zavrseni, prave problem u saobracaju.