Gradski centar uskoro će postati bogatiji za dve podzemne garaže, s obzirom da se u punom jeku obavljaju radovi na javnim garažama kod Banovine i u Modeninoj ulici.
Kako su za NS Uživo istakli iz Kabineta gradonačelnika, već krajem ove i početkom naredne godine, očekuje se da Novosađani imaju potpuno završene dve, nove garaže u centru grada.
Javna garaža Banovina
Površina garaže: 6.280 m2
Kapacitet garaže: 167 parking mesta na dve podzemne etaže. Od ukupnog broja parking mesta, 9 su za osobe sa invaliditetom i 8 za električna vozila.
Trenutni status radova: Nakon završenih betonskih radova na konstrukciji nadstrešnice, pristupilo se izvođenju instalaterskih radova. Izvršena je demontaža oplate i podupirača u unutrašnjosti objekta i vrši se bojenje plafona na obe etaže.
U toku su kanalizacioni radovi i postavljanje glavnog hidrantskog voda. Montiraju se instalacije za dojavu požara. U toku su i elektro radovi. Redovno se prati nivo podzemne vode, kao i sleganje okolnih objekata redovnim geodetskim snimanjem postavljenih repera.
Planirani rok za završetak radova je kraj decembra 2023. godine.
Javna garaža Modena
Površina garaže: 9.575 m2
Kapacitet garaže: 267 parking mesta na tri podzemne etaže.
Od ukupnog broja parking mesta, 14 su za osobe sa ivaliditetom i 8 za električna vozila.
Status radova:Tokom februara vršena je priprema betonskih delova za razupiranje objekta. Na ranije izbušenim šipovima su betonirane potpore na koje su postavljene čelične ploče.
Na mestu predviđenom za postavljanja gradilišnog krana na ranije izbušene šipove zabetoniran je temelj krana koji će istovremeno služiti i kao oslonac za razupiranje konstrukcije.
Nastavljen je proces spuštanja nivoa podzemnih voda i uključeni su bunari čija je funkcija spuštanje nivoa podzemne vode na potreban nivo. Svakodnevno se prati nivo podzemnih voda unutar i izvan objekta. Redovno se vrše geodetska snimanja pomeranja, kako temeljne jame tako i okolnih objekata.
U toku je doprema potrebne opreme za betonske radove, kao i skladištenje armature. Vršena je redovna kontrola betona i sleganja. Sav ugrađeni beton u dijafragme i na glavnu gredu je imao rezultate u propisanim granicama.
Objekat je priključen na električnu i vodovodnu mrežu. Projektant parternog uređenja je prezentovao rešenje partera.
Planirani rok za završetak radova je kraj februara 2024. godine.
nsuzivo.rs
Kako ce se regulisati stanje trotoara u Modene sa obe strane rupe, oba tonu ka sredini, skroz su nakrivljeni, lagani sloj novopostavljenog asfalta to ne moze da sakrije
Trotoar u Tamurdzicevu palatu kao i trotoar uz zgradu prekoputa, a izmedju njih je rupa za garazu, tonu ka rupi. Kako ce se to resiti
Ne dipr vajni inzenjeru 🙂