Nakon održanog radnog sastanka u Banovini, predsednik Pokrajinske vlade Igor Mirović, gradonačelnik Novog Sada Miloš Vučević i ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović, obišli su radove sa direktorom “Koridora Srbije” Aleksandrom Antićem na izgradnji petog mosta u Novom Sadu u okviru Fruškogorskog koridora.
Gradonačelnik Novog Sada Miloš Vučević istakao je da većina nije ni mogla da zamisli da se u isto vreme grade dva nova mosta i da se projektuje treći.
-Ponosan sam što stojim danas ovde i što možemo da se uverimo da ovo nije samo na planovima i mapama, već se zaista dešava. Hvala predsedniku Republike Srbije, ministru Momiroviću i gospodinu Antiću. Ovo će biti i najbrža veza između dva auto-puta, zapadnog dela države, kao i Bosne i Hercegovine, pa i Rumunije- kazao je prvi čovek Novog Sada.
-Godinama smo se borili za ovaj projekat. Predsednik Aleksandar Vučić je u septembru 2019. godine dao nalog da se prirpreme intenziviraju. Ovaj most povezivaće Kovilj i Petrovaradin i jedan je od najvažnijih objekata na Koridoru, pored tunela, koji će biti najduži u Srbiji. Ne treba da govorim koliko je ovo važno za Novi Sad, za Irig, Rumu. Zaista sam zadovoljan i ponosan na sve koji ovde rade- rekao je Mirović.
Aleksandar Antić, direktor “Koridora Srbije”, naglasio je da je ovo jedan od najznačajnijih projekata države.
-Ovo će kapitalno uticati na rasterećenje saobraćaja u Novom Sadu. Imamo mnogo iskustva sa CRBC-em, koja je zaista sjajna kompanija sa mnogo projekata. Oni vrlo temeljno ulaze u svaki projekat, ali kada se otvore radovi oni su brza kompanija. Trenutno se radi na dva objekta na trasi koridora, na tunelu radimo ulazni portal i izvozni portal. Jako je važno da ta faza bude temeljno urađena. Paralelno s tim, rade i kampovi, a intenzivno se radi i most. CRBC mostovsku konstrukciju rade sa prethodno izrađenog pomoćnog mosta, koji je završen 95 procenata. Sa ove konstrukcije će se raditi prvo stubno mesto- reči su Antića.
Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović dodao je da će ovaj koridor biti najvažniji za Frušku goru, koji će izmestiti sav saobraćaj.
-Fruška gora neće imati više tu količinu saobraćaja. Ugovorena vrednost ovog projekta je vredan 715 miliona dolara- kazao je Momirović.
nsuzivo.rs
Svaka čast konačno počinjemo da ličimo na evropske metropole što se saobraćajne strukture tiče. Samo napred Srbijo. Dug i zdrav život predsedniku i da još dugo dugo bude na čelu naše prelepe Srbije