U dve Lidl prodavnice u Novom Sadu potrošači mogu da vrate prazne flaše i limenke, recikliraju ih i za tu ekološku odluku budu dodatno podstaknuti, jer za svaku recikliranu ambalažu kompanija donira po 5 dinara korisnicima fondacije „Budi human“.
U okviru kampanje „Dobro se reciklažom vraća“, kompanija Lidl Srbija poziva svoje potrošače da se pridruže ekološkoj inicijativi i recikliraju flaše i limenke , obzirom da upravo reciklažom štedimo resurse i energiju i istovremeno čuvamo našu zemlju. Mogu se reciklirati PET i ALU ambalaže od pića kupljenih u Lidlu, odnosno plastične flaše i limenke koje su prazne i koje na sebi imaju barkod.
U holu Lidl prodavnica na adresama Bulevar Vojvode Stepe 2 i Temerinska 98A potrošače čeka aparat za reciklažu. Jednostavan za korišćenje, omogućava potrošačima da kada dođu u kupovinu pri ulasku u prodavnicu odlože ambalažni otpad u otvor aparata i tako recikliraju. Aparat nakon prihvatanja ambalaže prikazuje koliko je ambalaže i koje vrste prikupljeno, a zatim se klikom na dugme „DONIRAJ“ dobija papir kao potvrda, sa ukupnim iznosom novca koji će reciklažom biti doniran korisnicima fondacije „Budi human“.
Sakupljanjem ambalaže, sa jedne strane, činite dobro za prirodu – pomažete čistijoj Srbiji, recikliranju ambalaže i smanjenju zagađenja sredine, a sa druge, činite dobro za društvo, konkretno, za korisnike humanitarne fondacije „Budi human“, jer kompanija za svaku recikliranu ambalažu fondaciji donira po 5 dinara.
Novosađani ne bacajte prazne flaše i limenke – sakupljate ih i reciklirajte u Lidlu, jer dobro se reciklažom vraća!
O Lidlu
Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 12.000 prodavnica, kao i više od 200 logističkih centara i skladišta u 31 zemlji sveta.
Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 65 prodavnica u 37 gradova širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” već treću godinu zaredom.
Ovo je mozda prvi pametan tekst koji ste objavili…
Kao što već na drugom mestu pitah Lidl menadžment: zašto u Srbiji papirić za humanost, a u Nemačkoj novac na ruke?