Kompanija Meta donela veoma nepopularnu odluku – ubacivanje oglasa u Explore sekciju, kao i na korisničke profile.
Korisnici su do sada mogli da vide reklame između običnih, Story i Reels objava, ali prema novoj odluci kompanije, oglasi se sada nalaziti i u samom pregledu Explore sekcije.
Dodatno, i možda najvažnije, Instagram dodaje reklame u feed korisničkih profila. U prošlosti se reklame nisu nalazile na korisničkim profilima, ali kompanija je sada odlučila da ih prikazuje svojim korisnicima dok listaju objave na nekom profilu.
Instagram je oglašivačima takođe omogućio postavljanje interaktivnih AR reklama, pa će korisnici uskoro moći da vide prve oglase u proširenoj realnosti koji će koristiti kameru pametnih telefona.
Nema sumnje da korisnici neće blagonaklono prihvatiti ovu odluku. Nakon odluke kompanije da kopira izgled TikTok platforme, masovne žalbe korisnika su primorale Instagram da povuče ovu odluku.
Nema sumnje da su finansijski problemi naterali kompaniju na ovakvu odluku. Facebook je u drugom kvartalu zabeležio prvi pad prihoda u poslednjih 10 godina, a osnivač Mark Cukerberg je ispao sa liste 10 najbogatijih ljudi na svetu.
smartlife.mondo.rs