Tokom vikenda informacije su se znatno menjale ali analiza je sprovedena na osnovu vremena isporuke na Apple-ovoj web stranici, kao i „ankete o lancu snabdevanja“. Na osnovu prvog vikenda prednarudžbina, otkriveno je sledeće:

  • iPhone 16 Pro Max je pao za 16% u odnosu na prošlu godinu
  • iPhone 16 Pro je pao za 27% u odnosu na prošlu godinu
  • iPhone 16 Plus je porastao za 48% u odnosu na prošlu godinu
  • iPhone 16 je porastao za 10% u odnosu na prošlu godinu

Zanimljivo je da su ljudi ove godine mnogo više zainteresovani za obične iPhone nego za “profesionalce”, posebno za model veće veličine.

screenshot-13.jpg
Printscreen

Sve u svemu, linija iPhone 16 u celini prodata je u oko 37 miliona jedinica, što je za oko 12,7% manje u odnosu na iPhone 15 liniju prvog vikenda. Uprkos ogromnom rastu sa iPhone 16 Plus, pad potražnje za iPhone 16 Pro je daleko veći od toga.

Zanimljiv podatak je da su veći prinosi na kameri tetraprizma (5k telefoto) ključni faktor da Apple ima više ponude za iPhone 16 Pro Max nego prošle godine na iPhone 15 Pro Max. Prema podacima, Apple je proizveo 6 miliona jedinica iPhone 16 Pro Max pre lansiranja, što je 106% više od onoga što su uradili prošle godine.

screenshot-14.jpg
Printscreen

 Analiza takođe kaže da bi Apple mogao da primeni agresivnije strategije za iPhone proizvode 2025. kako bi stimulisao potražnju na tržištu, ako Apple Intelligence i druge promocije imaju ograničen efekat na isporuke iPhone 16.

Da li vas je iPhone 16 dovoljno zainteresovao za nadogradnju?

kurir.rs