Претрага
Претрага
Close this search box.

HOROR U HRVATSKOJ ISPRED ZGRADE VLADE: Muškarac se polio benzinom i zapalio – odjekuju sirene Hitne pomoći i policije

Foto: Novi List

U Gornjem gradu odjekuju sirene Hitne pomoći i policije, a stanje unesrećenog muškarca još nije poznato.

Ispred zgrade vlade Republike Hrvatske na Markovom trgu oko 9.40 jutros, nepoznati muškarac se polio benzinom i zapalio. U Gornjem gradu odjekuju sirene Hitne pomoći i policije, a stanje unesrećenog muškarca još nije poznato, javlja Jutarnji list.

Takođe, još nije poznat tačan motiv za izvršenje ovog čina.

Ono s čim se može možda povezati ovaj incident jesu nedavni izbori za Evropski parlament, gde je u Hrvatskoj pobedu odneo HDZ Andreja Plenkovića.

Ako se nalazite u krizi ili vam je potrebna pomoć, postoji nekoliko SOS linija u Srbiji na koje se možete obratiti:

SOS telefon za pomoć

Centar Srce: 0800 300 303 – Linija podrške za osobe koje razmišljaju o samoubistvu ili imaju emotivne probleme.

  1. Udruženje Plavi krug: 0800 111 111 – Besplatna telefonska podrška za osobe koje su žrtve nasilja ili imaju emotivne probleme.
  2. Institut za mentalno zdravlje: 011 3607 084 – Telefonska linija za psihološku podršku i savete.
  3. Ministarstvo zdravlja Republike Srbije: 011 3616 333 – Informacije o zdravstvenim ustanovama i uslugama.

Kada je u pitanju prevencija samoubistva, evo nekoliko saveta:

  1. Razgovarajte s nekim: Ako se osećate depresivno, anksiozno ili imate suicidalne misli, važno je da o tome razgovarate s nekim. To može biti prijatelj, član porodice ili stručna osoba poput psihologa.
  2. Potražite profesionalnu pomoć: Psiholozi, psihijatri i drugi stručnjaci za mentalno zdravlje mogu vam pružiti podršku, terapiju i lečenje koje vam je potrebno.
  3. Obratite pažnju na svoje emocije: Nemojte potiskivati svoje emocije. Važno je prepoznati i izraziti osećaje kako biste mogli da se nosite s njima na zdrav način.
  4. Ostanite povezani sa drugima: Održavanje društvenih veza i osećaj povezanosti sa drugima može vam pomoći da se osećate podržano i manje usamljeno.
  5. Budite fizički aktivni: Redovna fizička aktivnost može poboljšati raspoloženje i smanjiti nivo stresa i anksioznosti.
  6. Izbegavajte alkohol i droge: Ove supstance mogu pogoršati simptome depresije i anksioznosti, te je važno ograničiti njihovu upotrebu ili ih izbegavati.
  7. Tražite pomoć odmah ako je potrebno: Ako imate akutne suicidalne misli ili osećate da ste u opasnosti, odmah potražite pomoć pozivom na neku od navedenih telefonskih linija ili odlaskom u najbližu zdravstvenu ustanovu.

Ove smernice su samo početak. Važno je da sebi pružite podršku i da potražite pomoć kada vam je potrebna.

Srbija Danas

Tagovi:

0 Komentara
Inline Feedbacks
Vidi sve komentare

Povezane vesti