Претрага
Close this search box.

Kompanije se sve više okreću primeni AI kako bi unapredile korisničko iskustvo

Foto: Future of Life Institiute

Sve više kompanija rešava nezadovoljstvo korisnika slanjanjem na veštačku inteligenciju (AI), rečeno je na skupu “AI u akciji: Strategije iz stvarnog sveta za CX i EX” u Londonu, a učesnici su mogli da saznaju na koji način AI transformiše iskustva korisnika, ali i zaposlenih.

Na skupu u organizaciji Daktela, jedne od prvih kompanija koja je integrisala ChatGPT direktno u svoj rad, ekspert u oblasti iskustva potrošača kompanije “Kultivejt” Katie Stabler istakla je da je ljudski faktor odnosno korelacija sa ljudima direktno povezana i sa uspehom u primeni veštačke inteligencije. “Najnovija istraživanja Qualtrics platforme pokazuju da 62 odsto korisnika preferira takozvani “ljudski pristup”, odnosno humanu interakciju sa kompanijama i njihovim predstavnicima. Zabrinjava činjenica da je preko 45 odsto ispitanika pokazalo nezadovoljstvo interakcijom sa zaposlenima u kompaniji. Upravo je ovo procenat ljudi koji će zbog svog nezadovoljstva prilikom saradnje rado promeniti kompaniju sa kojom su imali loše iskustvo.

Šta ovo znači za razvoj poslovanja, kristalno je jasno”, rekla je ona. U saopštenju se navodi da zaposleni 64 odsto svog radnog vremena usmeravaju ka rešavanju kompleksnijih problema i da je benefit veštačke ineligencije, povećanje preciznosti informacija, svakodenevna dostupnost kao izadovoljstvo zaposlenih, jer im vreme dozvoljava dalju edukaciju i usavršavanje, ali ih i primena tehnoloških rešenja ih štiti od dosadnih, ponavljajućih poslova. Business Development Manager kompanije Daktela Ondrej Pohl, koja u okviru svog sistema ima i AI razvojni tim, navodi da su kompanije koje su korisnici alata te kompanije, spremni da eksperimentišu sa novim dostignućima veštačke inteligencije.

“Svesni su činjenice da ih ova vrsta unapređenja poslovanja vodi ka boljoj poziciji na tržištu, 80 odsto kompanija koje su implementirale AI prezadovoljne su dosadašnjim rezultatima, jer oni ukazuju na nesumnjivo poboljšanje procesa i zadovoljstva korisnika, ali i zaposlenih u njihovim sistemima”, rekao je Pohl.

tanjug.rs

Tagovi:

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Vidi sve komentare

Povezane vesti