U španskom gradu Bilbao samci su započeli novi trend traženja partnera u supermarketima, koristeći zanimljiv znak – okrenut ananas u korpi. Ovo je njihov način da pokažu da su raspoloženi za razgovor i otvoreni za upoznavanje.
Naime, radnici lanca supermarketa Mercadona nedavno su pozvali policiju zbog “haotičnih scena” koje su se dogodile, ali niko nije uhapšen.
Samci veruju da mogu pronaći partnera ako odu u Mercadonu između 19 i 20 časova i stave ananas naopako u svoju korpu. Zatim se kreću prema odeljku sa vinima kako bi pronašli druge ljude sa ananasima u istoj poziciji. Ako im se neko svidi, svojim kolicima udare u kolica te osobe, signalizirajući da su zainteresovani za razgovor.
Španska publikacija Olive Press prenosi da i drugi predmeti u korpi mogu otkriti nečije namere. Na primer, čokolada ili slatkiši ukazuju na to da osoba traži ozbiljnu vezu, dok mahunarke ili zelena salata sugerišu da je u potrazi za nečim ležernijim.
Supermarket Mercadona je na TikToku objavio video uz poruku:
-Ananas na polici čeka da pronađete osobu za sastanak. Ovaj trend je postao toliko popularan da je u prodavnicama čak došlo do nestašice ananasa.
Lanac Lidl se takođe pridružio ovom trendu, pokrećući kampanju u kojoj podstiče kupce da učine isto, ali sa lubenicama, između 18 i 19 časova.