Nakon haosa koji je pre dva dana nastao na beogradskom aerodromu, kada četiri sata nije poleteo ni jedan avion, sada su se oglasili sa “Nikole Tesle” i pojasnili proceduru oko podnošenja odštetnog zahteva.
Puna četiri sata u nedelju, na beogradskom aerodromu ‘Nikola Tesla’ nije bilo poletanja. Problem je nastao, kako je zvanično saopšteno, oko 17 sati u tranzitnoj zoni, kada je došlo do mešanja putnika koji su doputovali iz Skoplja sa drugim putnicima koji su nameravali da putuju ka drugim destinacijama, a nad kojima je prethodno izvršena kontrola.
Sada sa aerodroma stiže izvinjenje, ali i pojašnjenje kako da naplatite štetu. “Molimo vas da eventualne zahteve za nadoknadu štete uputite izabranoj avio-kompaniji koja je uvek prva tačka kontakta u situacijama sa kašnjenjima i otkazivanjem letova. Beogradski aerodrom ovakve zahteve, prema proceduri, potom rešava direktno sa avio-kompanijama“, navodi se u saopštenju.
Dodaju da se još jednom se izvinjavaju na neprijatnostima i zahvaljuju putnicima, avio-kompanijama, MUP-u i svim nadležnim službama na koordinaciji i saradnji da se saobraćaj te večeri normalizuje u najkraćem mogućem roku. Podsetimo, do pomenutog mešanja putnika je došlo zbog greške u funkcionisanju službi operatera na Aerodromu „Nikola Tesla“, navelo je Ministarstvo unutrašnjih poslova. Nakon što je posle 21 sat poleteo prvi avion, juče je na aerodromu kasnila većina letova, što je ranije i bilo najavljeno.
mondo.rs