Претрага
Претрага
Close this search box.

Inspekcija kontroliše snabdevenost proizvoda iz akcije „Najbolja cena“: Ministar trgovine kaže da nema nestašica proizvoda

Foto: Printscreen/RTS

Akcija “Najbolja cena” već doprinela rastu prometa pojedinih artikala za šest puta, a nema nestašice proizvoda koji su obuhvaćeni ovom akcijom sniženja cene, kaže ministar trgovine Tomislav Momirović.

Momirović je rekao za Tanjug da je interesovanje građana veliko i da država kontroliše da li su vidljivi proizvodi sa sniženim cenama odnosno da li su oni adekvatno označeni.

Kada je reč o stanju zaliha proizvoda koji su obuhvaćeni “Najboljom cenom”, Momirović kaže da su spremni dočekali početak akcije.

– Znamo iz iskustva da kada krene ova akcija, pritisak građana je veliki. Ljudi vole kada imaju sniženja, promet zaista poraste i prema prvim informacijama za pojedine artikle promet je porastao čak i šest puta. Nema nestašica nijednog proizvoda – naglasio je on.

Ali, kako kaže, najbolja kontrola je kontrola građana.

– Ljudi treba da vide ko je najviše izašao u susret sa cenama, da te proizvode kupe i tako te ljude nagrade. To je najbolja kontrola. Građani, potrošači, oni su najbolje sudije – naglasio je Momirović.

“Sniženja i do 55%”

Kaže da se država odlučila da akciju sprovede u septembru i oktobru, mesecima kada su građani pod većim finansijskim pritiskom, koji trpe posebno zbog početka nove školske godine.

– Ovo nisu simbolična sniženja, ovo su sniženja koja idu i više od 55%, a koja pokrivaju 81 proizvod. Praktično sve što je jednom čoveku potrebno. Mislim da smo uradili veliku stvar zajedno sa našim partnerima iz privrede, sa trgovcima, dobavljačima, distributerima, naravno i sa proizvođačima. Svi su se odrekli dela, a neki i kompletne zarade, kako bismo ljudima omogućili u septembru, a i u oktobru, da kupe više proizvoda za manje para – rekao je Momirović.

Na pitanje da li postoji mogućnost da se proširi paleta proizvoda obuhvaćena ovom akcijom ili produži trajanje same akcije, ministar navodi da je još uvek rano o tome govoriti.

Foto: TANJUG/TANJUG VIDEO

– Veliki je izazov sprovesti ovako veliku akciju. Naši građani moraju da razumeju da mi, kada pričamo o 81 proizvodu, pokrivamo i kućnu higijenu i svinjsko i pileće meso, pelene za decu, slatkiše, čokolade, povrće, voće, šunku i parizer, čak i humus, kao i hranu za kućne ljubimce. To je toliko široka paleta proizvoda, to su dve pune korpe koje bi, hipotetički, sad imali ispred sebe. To je zaista značajna stvar i pozivam građane da kupuju robu na ovim akcijama – rekao je Momirović.

Ističe da iskustvo sa prethodnom akcijom (“Bolja cena”) pokazuje da veća kupovina sniženih proizvoda dovodi do sniženja i ostalih proizvoda.

Kada je reč o očekivanjama Vlade Srbije povodom akcije “Najbolja cena”, Momirović kaže za Tanjug da se nadaju daljem smanjenju inflacije i uštedama građana do 25.000 dinara mesečno.

– Mi kao vlada smo, zajedno sa našim partnerima, omogućili i obezbedili značajno niže cene. Prašak za veš je smanjen između 55 i 60 odsto. To nije mala stvar. Hrana za kućne ljubimce je snižena 50 odsto, a samo u Beogradu 200.000 ljudi ima kućnog ljubimca. Moramo i na te ljude da mislimo – kazao je on.

Ministar ističe da su proizvodi, obuhvaćeni ovom akcijom, pažljivo locirani, te da je uveren da građani vide brigu države o njima.

Tagovi:

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Vidi sve komentare

Povezane vesti

Претрага