Kampanja „Nema cenu“, Ministarstva zdravlja Republike Srbije, Društva Srbije za borbu protiv raka i trgovinskog lanca maloprodajnih objekata “Idea”, uspešno je završena. U toku akcije građani Srbije, koji su kupovali jabuke u posebnim pakovanjima, prikupili su 1.000.000 dinara!
U roze pakovanjima nalazile su se dve jabuke, a kupci su odlučivali da li će ih platiti 200, 500 ili 1.000 dinara. Kampanja je završena, a na svom zvaničnom Instagram profilu trgovinski lanac je napisao:
-“Nema cenu” vredi milion dinara. Kada smo dobro, dobro su i naši najbliži, a najsigurniji put ka tome je prevencija bolesti. Zato smo u odabranim IDEA, Roda i Mercator prodavnicama, u oktobru mesecu predstavili projekat “Nema cenu” i kupcima ponudili kupovinu dve jabuke, koje nemaju cenu, ali mnogo vrede, a vrednosni iznos su birali sami kupci, od 3 ponuđene opcije. Izuzetno smo ponosni što smo zajedno sa našim kupcima, partnerima, kao i našim zaposlenima prikupili iznos u vrednosti od milion dinara, koji će biti doniran Društvu Srbije za borbu protiv raka. Jedno je sigurno – zdravlje nema cenu.
nsuzivo.rs