Претрага
Close this search box.

“Nefa” prikuplja podatke o kupcima koji nisu dobili nameštaj

Ruska firma “Spilit”, koja je dve godine u Vranju proizvodila nameštaj, prestala je da radi pre desetak dana. Radnici su tada rekli da su im ponuđena rešenja o otkazu.

Kompanija “Spilit” je vlasnik “Nefa nameštaja” čiji su kupci ostali ogorčeni jer im nameštaj nije dostavljen.

Veći broj oštećenih kupaca javio se Nacionalnoj organizaciji potrošača i Udruženju za zaštitu, tvrdeći da su zatvorena sva poslovna predstavništva.

Prema saopštenju, kupci su ostali obespravljeni i uskraćeni za reklamaciju i neisporučenu robu.

Kol-centar “Nefe” danas je počeo sa radom i počinje sa prikupljanjem podataka o kupcima koji su platili, a nisu dobili nameštaj. Navodi se da će potom kupcima biti ponuđeno rešenje.

Izvor: RTS/nefa.rs

Tagovi:

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Vidi sve komentare

Povezane vesti