Potrošači u Srbiji dobijaju najbolju uslugu u prodavnicama i trgovinskim lancima koje su u većinskom domaćem vlasništvu.
Ovo su poslednji rezultati istraživanja “Gde potrošači u Srbiji dobijaju najbolju, a gde najlošiju uslugu?”.
Korišćenjem metode tajanstvene kupovine, (mystery shopping-a) za ovu svrhu anketirano je 50 kompanija u šest sektora na tržištu naše zemlje.
Kada se porede svi sektori najbolja usluga je, pokazuje istraživanje, u sektoru tehnike i pekara.
S druge strane, jedan od zaključaka je da većina kompanija veću pažnju poklanja izgledu samih objekata nego kvalitetu usluge koju pružaju kupcima.
“Promet robe široke potrošnje, prodavnice, trgovinski lanci i drugo, u Srbiji iznosi preko 10 milijardi evra godišnje, što predstavlja jedno od najvećih domaćih tržišta. Zato smo želeli da proverimo kakvu uslugu srpski potrošači dobijaju za svoj novac i to ne samo u sektoru robe široke potrošnje već i tamo gde se prodaje tehnika, u kafićima, u pekarama, buticima kao i u bankarskom sektoru”, navodi Miljan Premović, generalni direktor firme koja je radila istraživanje.
Istraživanje je sprovedeno u avgustu i septembru ove godine metodom tajanstvene kupovine gde su posebno obučeni kupci proveravali kvalitet usluge.
Korišćene su tehnike posete i kupovine u objektu, komunikacije telefonom, elektronskom poštom (e-mail) i putem društvenih mreža.
Izvor: Tanjug