Promocija srpskog turizma u svetu i regionu

       
Golubačka tvrđava, foto: pixbay

Direktorka Turističke organizacije Srbije (TOS) Marija Labović izjavila je danas da se očekuje da će ove godine broj domaćih i stranih turista biti premašen i naglasila da se trenutno vodi kampanja na svetskom nivou, ali i u regionu i gradovima širom Srbije.

Labović je za RTS istakla da je prošla godina bila veoma dobra za turizam i da se taj trend nastavlja ove godine.

Za prva tri meseca i dalje imamo porast od 12 odsto prihoda od turizma, rekla je Labović navodeći da velike manifestacije, kao što je Fajnal for, ali i ostalo što Srbija ima da ponudi, sve više privlače kako domaće tako i strane turiste.

“Verujemo da ćemo ove godine daleko premašiti prošlogodišnji rezultat. Mi koncipiramo kampanju u više segmenata”, istakla je Labović.

Kako je dodala, promo-spotovima na globalnim televizijskim kanalima, poput Si-En-Ena, Nešenel džiografika, Travel čenela, skreće se pažnja na Srbiju kao turističku destinaciju.

“Trenutno traje regionalna kampanja i kampanja u Srbiji i evropskim zemljama. Sve to radimo paralelno. Ove godine kombinujemo i televiziju, radio, bilborde, ali u velikoj meri smo usmereni i na digital, jer se sve veći broj ljudi odlučuje da preko interneta traži gde će ići na odmor”, poručila je Labović.

Kampanja je počela 2. juna na Avali, a njome su obuhvaćeni gradovi u regionu, poput Podgorice i Ljubljane, ali i gradovi u našoj zemlji.

Govoreći o tome da strani turisti Srbiju vide kao zemlju dobrog provoda i dobre hrane, direktorka TOS smatra da gastronomija ne treba i ne može da bude centralni razlog zašto turisti dolaze.

Prema njenim rečima, ove godine je bilo opredeljeno 80.000 vaučera, a preko 70.000 je podeljeno, a očekuje se dodatna potražnja za vaučerima do kraja sezone.

Izvor: Tanjug

Komentari: