Nije nepoznato da se prodavci i velike kompanije služe različitim trikovima kako bi povećali prodaju i privukli kupce. Kada uđete u supermarket obasuti ste svetlećim reklamama, akcije “iskaču” sa svih strana i nigde nema prozora. Znajte da je sve to sa razlogom – da potrošite što više novca!
Još jedan od trikova trgovinskih lanaca jesu i kolica za kupovinu. Obično se uzimaju prilikom veće nabavke kako bi sve stalo u njih, a vi ne morate da teglite veću kilažu namirnica. Zato nije slučajnost što kolica za kupovinu imaju nagib unazad, odnosno prema vama.
Prednji deo im je viši u odnosu na deo bliži vama. Iza kosog nagiba u kolicima krije se suptilan trik kojim se žele podstaći kupci da stave više proizvoda u kolica, čime, naravno, kupuju više i povećavaju prodaju, prenosi Fenix magazin.
Zbog nagiba, proizvodi koje ste već kupili klize prema vama i ostaju na najnižem mestu u kolicima. Zbog ovoga proizvodi nestaju iz vašeg stvarnog vidnog polja ili vam se pak čini da ih je znatno manje. A kada gledamo napred, nakošeno dno čini kolica većim i prostranijim.
mondo
Malo je ovo za kolica glupo jer ja to nisam nigde primetio da su kolica nagnuta prema nama
Ne samo da ovo nije tacno nego svi lanci marketa od pocetka koriste ista kolica, al ajde samo da se pise… 🙂
Svakako vise i nismo u finansijskim mogucnostima da punimo kolica kao nekad posto je sve jezivo skupo a plate bezvredne!
Vise nam kolica nisu ni potrebna,ono sto su nekad bila puna kolica sada poneses u 2 male kese!