Novom Uredbom o kategorizaciji puteva, autoput kroz prestonicu, koji se proteže od petlje Beograd, preko Mostara do Bubanj potoka, pretvoren je u gradsku saobraćajnicu
Kako je istaknuto iz JP “Putevi Srbije”, otvaranjem sektora VI Obilaznice oko Beograda, deonica puta, od petlje Beograd, preko petlje Mostar do Bubanj Potoka izgubila je na značaju po pitanju međunarodnog saobraćajnog povezivanja.
Samim tim se ukazala potreba za izmenom kategorije predmetne deonice puta, koju je u skladu sa važećom Uredbom o kriterijumima za kategorizaciju javnih puteva, moguće kategorizovati kao državni put drugog B reda.
Iz ovog javnog preduzeća napominju da promena kategorije puta neće imati uticaja na vozače, niti na prioritet njegovog održavanja.
Isti status dobila je i deonica od Vojvođanske ulice na Novom Beogradu do petlje Surčin, u čijem produžetku je autoput Miloš Veliki.
nsuzivo.rs
To davno nije niti je ličilo na autoput
Ovo neće smanjiti gužvu u Zemunu , Gazeli Autokomandi i Dušanovcu .
Deo od Dobanovaca do petlje Zmaj ne treba ukidati nego povezati Banat preko Pupina . Za to je potrebno dovrsiti petlju Zmaj , napraviti petlju Inep i ñadvožnjake Ž.stanica -Horizonti , Ugrinovčka -Altina i preko Dušanove ka Pupinu . Produžtkom obilaznice do Jabuke može se sačekati s deonicom B.potok -Pančevo , pomoći Zemunu i uštedeti lep novac .
Što se tiče NS više bi značile brze saobraćajnice Šid-B.Palanka – NS sa severnom obilaznicom i Ruma -most kod Beške , umesto ovog preskupog rešenja kroz Frušku goru .
Bolje sačekajte leteće automobile, pre će stići nego sve to što si napisao.
Ovo kroz Frušku goru je odavno u planu i to ima veći značaj i prioritet nego neka obilaznica oko Rume. Prvo saobraćaj treba da se izmesti iz nacionalnog parka, drugo sav teretni saobraćaj em mora van nacionalnog parka em van Iriga, jer trenutno prolazi na dva metra ljudima of kuća i spavaćih soba..
Dali se menja i režim saobraćaja, ograničenje brzine?
A kad si video kamion zadnji put na tom delu puta
Bravo i ne trebaju nam kamioni koji zagusuju Beograd. Beograd je Metropola Svetska,a to nema ni u jesnom gradu u Svetu i da se rastereti Gazela. Da konacno ljudi koji su iz Beograda mogu normalno da zive i Rade.
Autoput prolazis kroz Budimpestu….
Brisel, Milano, Cirih….bio si ti cak do Kaludjerice
O rasterećenju Gazele možemo da sanjamo jer obilaznica kasni 30 godina a u međuvremenu se broj vozila ustostručio…kao i za mnoge druge stvari i u infrastrukturi zaostajemo maximalno moguće
Слажем се да заостајемо али ипак се дешава нешто мало по мало мрднули смо са мртве тачке како год , некима се ни то не свиђа али шта је ту је.
Verovatno si izvorni Beograđanin, zagušenje prave ovi tvoji što iz leve trake pokušavaju da se isključe skroz desno, i oni što zaustavnom trakom prođu pola Srbije, pa mi glume neku gospodu. Mi iz provincije dođemo i prođemo u vreme kada oni kao ti još nisu digli dupe iz kreveta i pustili Pink ili Happy. Voleli bi i mi da se rasteretimo malo Beograda i ovih tvojih što vode državu.
Sram te bilo. Vidimo.mi kako vi.iz pronciji NE ZNATE da vozite jer iz mesta iz kog dolazite semafor imate na 2 -3 raskrsnice a o voznji u kruznom toku da i ne govorim…kao guske u magli ste.
Ne vidiš dalje od svog nosa.
Nema komentara raznih struĉnjaka….čudno ?!
Al je vest??? Šta građane briga jel ulica ili autoput.
Kinezi kažu: Nije bitno da li je mačka crna ili bela. Bitno je da lovi miševe!!!
Kakooo si pametan samo dzaba ti pamet kad niko ne zna cije je Misko NS ih pa misko ja sam imao Miska konja mada nije bio NS
Ima veze…gradskom ulicom mogu da se vote SKUTERI, Autoputem NE…
па вест је ако више није ауто пут то значи да зауставна трака прелази у нормалну саобраћајницу од почетка петље Београд па до петље Бубањ Потк јел тако или ако се не варам , самим тим ни ограничења брзине неће бити иста , али видећемо кад се то промени.
Tako je…nema zaustavne i voziće se 50 na sat
Kako si pametan. Daleko si i bio, do Bubanj potoka, zato si i ubedjen da samo auto put ima zaustavnu. Cak i KURS za polaganje vozackog ispita si prosao na mufte, inace bi tu naucio vise o toj zaustavnoj. Steta sto su ukinuli komisiju za utvrdjivanje fizickih i psihickih sposobnosti za polaganje vozackog ispita, jer bi ti zbog ovih psihickih bio odbijen, ali bi mogao da vuces plug po zaustavnoj
А брзина максимално 50 км/ч
Kako neće imati uticaja na vozače? Šta ćemo sa zaustavnim trakama? Doduše, njih mnogi već odavno koriste kao da nisu zaustavne i prolaze nekažnjeni.
Te zaustavne trake su odavno dozvoljene za saobraćaj, ali naši vozači nemaju naviku da obraćaju pažnju na znakove koji regulišu saobraćaj
јесу док ти ненапишу казну
Kad bi znao saobracajne znakove i propise, ti bi znao zasto koriste zaustavnu traku kao saobracajnu traku, ali ti to slabo ide od ruke
Kolika je najveća dozvoljena brzina ?
Onda moraju ograničit brzinu na 50.
Taj put je kategorija auto puta, zasto bi bilo ogranicenje 50? Moze da bude put rezervisan za saobracaj motornih vozila tj 100km/h. Slabo tebi idu ta ogranicenja i kategorije puta i od cega zavisi ogranicenje na nekoj deonici puta. Mani se onoga o cemu nemas pojma
Bravo tako i treba
Kakve ovo ima veze sa NS UZIVO? Koga btiga za BG? Da me interesuje isao bi na BG uzivo
Ali te interesuje Canak ili ona druga budaletina sto ga je zamenila
Pa da znaš kada iz NS dođeš u BG da nije autoput, da ne plaćaš kaznu zbog prevelike brzine, pametna glavo. Pre nego što nešto ishejtuješ, uključiš mozak malo da se zagreje, u leru..
E sada semafori!!!???
E sad semafor ali gde tu nigde nema raskrsnice pises glupost
Eto Jo’s jedan dokaz privilegije za Beogradjane zasto ukidanje Auto puta.Svuda u setup svi placaju vinjetu cim izadju na auto putu I ako prolazi kroz grad.Zasto Beogradjani ne placaju vinjetu.
Nije privilegija, nego je to oduvek u planu, samo je tek sad urađena obilaznica.
Gde u svetu ima da auto put ide kroz grad? Svuda se to izbegava , ako je moguće.
Verovatno si retardiran. Vinjeta je način naplate putarine na teritoriji cele države a ne grada
Iz istog razloga sto se nije placala ni putarina, to sto lici na auto put to je nesto drugo, mada tebi tesko shvatljivo
Znači sad može ‘ladno danima da se blokira i da se maltretira narod. Užas.
Bitne promene: Ograničenje brzine 80 u gradu max kada nije auto put (a verovatnije 50-60), sada mogu da dodaju uključenja i isključenja na svakih 50 metara, dodaju semafore i uspore tu vezu starog i novog beograda maksimalno. Samo zbog ovoga, na narednim lokalnim izborima glasam za partiju koja obeća da će ovu odredbu ukinuti!
Profesionalna izbeglica i clan bar 3 politicke partije i nekoliko NVO. Odmah on nesto glasa
80 na pojedinim delovima bilo pre 40 god, ali ti ni KURS za polaganje vozackog ispita nisi naucio. Neko ima srece, ali za komentar o ovoj temi treba i pameti koja ti je falila na tom KURSU.
Tebe odmah umesto Piksija da postave, ili za Elektro privredu. Gde ti drzis pecenjaru?
Критеријуми категоризације путева су накарадним тумачењем, а ради смањивања трошкова одржавања, искоришћени да се изједначе саобраћајница са профилом ауто-пута и двосмерна улица у нпр. Калуђерици.
Игнорисање техничких карактеристика довело је до могућности да сад по физички одвојеним коловозним тракама срећемо тракторе или бицикле?!
Срамота…
Ili si nesto sanjao ili te neko uplasio. U tvojoj Kaludjerici ima znak naseljeno mesto pa ta dvosmerna ulica i sa 10 traka, podpada pod kategoriju naseljeno mesto i ogranicenje je 50 ili 30 kao npr kod skole. Mnoge zemlje oznacavaju tu kategoriju sa plavim znakom auto put, osim Francuza koji nemaju zelenu boju kao oznaku za auto put, i to podrazumeva da nema naplate i da je rec o “obilaznici” sto je taj deo auto puta kroz Beograd oduvek i bio. To sto nista nije obisao, i ide pravo kroz Beograd, to tebe bas buni i bez bunike?
Da li to znači da će uvesti raskrsnice sa semaforima ??
Raskrsnice sa semaforima postoje oduvek. Mozda si hteo da pitas za semafore na ukljucenjima na tom delu puta? To postoji u svetu isto odavno ! Mozda si mislio da preprave auto put ? Ako uopste sposoban da nesto mislis
Ok, E sad kad bi obilaznica bila prohodna, sve 4 trake da rade, to se jos nije dogodilo otkada je pustena u rad. Svaki dan problemi, radovi,zastoj,guzva,katastrofa……
Gradska saobracajnica i bio, nije se placala putarina, samo sto sada nema kamiona i vozila u tranzitu, jer idu na novu obilaznicu.
Beogradski slajm
Odavno je i bio samo još jedna gradska ulica koja služi za uništavanje živaca i iživljavanje nedoraslih.Sad da se i nova obilaznica ubrzo ne pretvori u još jednu “gradsku” ulicu,što pre i što hitnije uvesti naplatu putarine za korištenje iste.
Na celoj deonici ograničenje je najviše 80 klimotera na čas. To znaci da je dozvoljeno kretanje pešaka, bicikala, mopeda, traktora, radnih mašina i ostalih sporih vozila
To kod tebe u selu, da si kojim slucajem bila sposobna da polozis kurs za vozacku dozvolu to bi znala. Takvi kao ti daju sebi pravo da prelaze auto put i bez tog tvog pesackog prelaza i sa zapregom, pa ih skupljaju u kesu.
Automacki je dozvoljen prelazak pešaka preko kolovoza. Naravno trebala bi biti ukinuta zaustavna traka. To podrazumeva i smanjenje zaštitnog pojasa sa 40 na 10 metara, kao i smanjenje pojasa kontrolisane gradnje sa 40 na 10 metara
E sada će nis petrol manje zarađivati, nadamo se i smanjenju cene goriva 🙂
To nikada nije ni bio autoput nego je saobraćajnica kroz naseljeno mesto.
Gradjevinski je izgledao na Autoput ali nije imao kontrolu ulaska i izlaska.
Saobraćajna policija je kažnjavala vožnju zaustavnom trakom iako na to nije imala nikakvo pravo.
Tacno da nije bio auto put, vec obilaznica kroz Beograd, zato i nije naplacivana putarina izmedju ostalog,to sto ide skoro pravo to tebe buni. Znak Beograd je negde u visini groblja iz pravca Nisa, a iz pravca ZagrOba negde pre Zmaja. Po tebi i tebi slicnima, vi imate pravo da vozite i trotoarom? Koliko ja znam da bi presao iz kolovozne trake u zaustavnu, postoji bela linija horizontalne signalizacije, zato te policija i kazni, a to je isti prekrsaj kao prolazak na crveno ili preticanje na punoj liniji, ali tamo nema nikoga, jer su svi glupi, pa ti pametan i… Učitaj još »
Ma mene interesuje kada će se uvesti gradska linija do Bubanj potoka.Sramota da nijedan autobus nema stanicu kod bubanj potoka,a nemaju svi automobile a i oni ne mogu naći parking mesto.
Pa sada nece biti jasno ko je odgovoran kada se neko ukljuci u suprotni smer na auto putu. Upravljac drzavnog puta ili upravljac gradskog puta…….
Da li to znaci da zaustavna traka takodje gubi status zaustavne trake?