Претрага
Close this search box.

Era mobilnih telefona: Trendovi koji su obeležili 2017. godinu

Prvi mobilni telefon predstavljen je pre više od četiri decenije, a danas oko 90% populacije razvijenih zemalja poseduje ovaj uređaj. Ovo samo svedoči koliko se razvio i postao neophodan u svakodnenom životu ljudi.

U nastavku predstavljamo četiri trenda mobilnih telefona koja su obeležila proteklu godinu, i još jednom pokazali da je komunikacija – kao njegova prevashodna svrha, odavno prevaziđena

Aplikacije mladih preduzeća

Sve češće mali brendovi, bez obzira na to kojom delatnošću se bave, proizvode svoje mobilne aplikacije. Kako je praksa pokazala da se uz ovo ostvaruje veći profit i bolje pozicionira na tržištu, stručnjaci tvrde da će naredne godine više od 50% svih malih preduzeća iz celog sveta odvojiti svoje finansije i kreirati budžet koji će biti namenjen razvoju mobilnih aplikacija.

Igre

Imajući u vidu da igrice čine više od polovine ukupnog tržišta mobilnih aplikacija, ne čudi činjenica da su upravo one postale jedna od najbržih rastućih industrija u svetu. Smatra se da će do 2020. godine ovo tržište da dostigne ukupnu vrednost od 189 milijardi dolara, što i nije nerealno jer su već duže vreme oglašavanje i kupovina glavna tema mobilnih igara.


Geofenciranje

Preduzetnici i marketinške kompanije targetiraju svoje potencijalne klijente i plasiraju im reklame putem mobilnih aplikacija na osnovu prikupljenih informacija o njihovoj trenutnoj lokaciji. Ova pojava naziva se geofenciranje, a zahvaljujući njoj, vlasnici mobilnih telefona tokom borakva na jednom mestu vide potpuno drugačije reklame nego kada se nalaze na nekom drugom mestu.

Veštačka inteligencija

Broj programera koji ugrađuju veštačku inteligenciju u različite aplikacije za mobilne uređaje, raste sporo, ali neprestano. Uticaj koji bi veštačka inteligencija jednog dana mogla da ima na naše živote jednostavno je prevelik da bi se ignorisao. Mobilne aplikacije sa veštačkom inteligencijom nisu tu samo da učini određene igrice složenijom i zanimljivijim za igrače, postoje i one koje pomažu učenicima da lakše savladaju određeno gradivo tako što se prilagođavaju njegovim potrebama i navikama.

Koji od ovih trendova će već kroz nekoiko meseci biti zaboravljeni, a koji će tek predstavljati veliki razvoj u ekosistemu mobilnih uređaja, ostaje da se vidi.

Tagovi:

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Vidi sve komentare

Povezane vesti