Zbog silnih kritika o News Feedu, Fejsbuk je doneo velike odluke, koje će zauvek promeniti uticaj stranica oko dve milijarde ljudi na ovoj društvenoj mreži.
Iz kompanije javljaju da će promene doprineti većoj vidljivosti statusa i fotografija koje kače prijatelji, dok će se umanjiti vidljivost novih članaka i svega što objavljuju brendovi i slične stranice.
“Osećamo odgovornost i želimo da osiguramo naše usluge koje ne služe samo za zabavu, već utiču i na dobrobit ljudi“, objavio je lično Mark Zuckerberg na svojoj Fejsbuk stranici.
Nejasno je šta će ovo značiti za brendove i slične stranice, čija se zarada i sama promocija poboljšala upravo zahvaljujući Fejsbuku, ali je jasno da će ove promene uticati na preko dve milijarde ovakvih stranica i grupa.
“Videćete manje javnog sadržaja, kako poslovnih, tako i onih iz sveta medija i brendova“, rekao je Mark.
Cilj ove promene, kako je rekao osnivač Fejsbuka, jeste da ohrabre interakciju ljudi koji su postali pasivni, jer prvenstveno na ovu društvenu mrežu dolaze da bi gledali videe i čitali tekstove.
U nastavku, pročitajte ceo status Marka Zuckerberga.