Marketinški trik nazvan “Crni petak” već nekoliko godina vešto koriste prodavci širom Srbije. Ovaj potrošački mamac nastao je u Americi, a kao i većina tamošnjih trendova uspešno je zaživeo i kod nas.
Primamljivim popustima trgovci u jednom radnom danu ostvare impresivne zarade, daleko veće od svojih prosečnih dnevnih pazara. Lukavo, ovaj “praznik” šopigholičara organizuje se krajem novembra kada kupci počiste rafove starih odevnih kolekcija ili lagere tehnike čije mesto planirano treba da zauzmu novi uređaji.
Svakodnevni rast obolelih od koronavirusa ipak nije uspeo da uplaši Novosađane. Ni uvođenje vanrednog stanja nije doprinelo donošenju zdravorazumske odluke da se poštuju mere u cilju očuvanja zdravlja. Koliko je “Crni petak” zapravo crn, pokazaće novi preseci stanja obolelih u narednim danima, jer broj sugrađana u tržnim centrima širom grada nije ništa manji od prošlogodišnjeg.
Sudeći po fotografijama koje je zabeležila naša novinarka, ljudi su svesni potrebe za nošenjem zaštitnih maski, ali usled velikih gužvi retko ko može da poštuje bezbedno odstojanje. Na pokretnim stepenicama svaki stepenik je zauzet, a veliki broj ljudi nalazi se i u prodavnicama, u redovima za kasu ili čekajući na slobodnu kabinu za presvlačenje.
Podsećamo sve Novosađane, da su mnogi brendovi obezbedili podjednake popuste za onlajn kupovinu. Takođe, u većini prodavnica popusti nisu ograničeni samo na današnji dan, već se ista ušteta može ostvariti do kraja meseca.
U situaciji u kojoj se društvo trenutno nalazi, najvažnije je da kolektivno suzbijemo naglo širenje virusa, što jedino možemo učiniti poštujući savete i obavezne mere.
nsuzivo.rs