Ona nikad ne izlazi iz mode- Srećan rođendan, Barbi!

       
Foto: Good Housekeeping

Puno ime joj je Barbi Milisent Roberts, a dolazi iz izmišljenog grada Vilovsa.

Šezdeset godina veliki je broj u industriji igračaka gde, u današnje vreme, uspeh traje između tri i pet godina, ponosno ističe Nejtan Bejnard, globalni direktor marketinga za lutku Barbie.

Uprkos sve većoj konkurenciji, Barbika se proda u 58 miliona primeraka u više od 150 zemalja. Brend Barbi lutke poznat je poput Koca Kole ili MekDonaldsa, ističe Bejnard.

Otkako je prvi put predstavljena na sajmu igračaka 1959. u Njujorku, Barbi je prodata u više od milijardu primeraka! Njena ‘majka’ je Rut Hendler, saosnivačica kompanije Mattel, kojoj je ideja za lutku sinula dok je gledala svoju decu.

“Njena ćerka, Barbara, imala je ograničen izbor igračaka i jedinu ulogu koju je mogla zamišljati bila je uloga majke. Sin joj je, pak, mogao zamišljati da je astronaut, kauboj ili pilot”, rekao je Bejnard.

Tako je stvorena Barbi (umanjenica imena njene kćerke), odrasla lutka koja je ‘devojčicama trebalo da pokaže da mogu postati ko god žele’. U to vreme to je bila šokantna ideja koja je prodala 300 hiljada lutaka u prvoj godini.

Barbi je postala astronautkinja 1965., četiri godine pre nego što je Nil Armstrong kročio na Mesec, dok je prva verzija crne Barbike nastala 1968. godine.

“Sada 55 posto prodatih Barbi lutaka u svetu nema plavu kosu i oči”, istakla je Lisa Mek Najt, glavna menadžerka brenda Barbie.

Autor: nsuzivo.rs

 

Komentari: